S
Sadje84
Iemand adresje voor het coaten van mijn gti denver velgen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nadeel: gaat niet makkelijk
Uit ervaring![]()
dikker laag dip spuiten....
te dun betekent pulken, en dat is rot werk.
ik heb ooit mijn velgen in een koudspoelbak gestopt, de dip viel er gewoon af.
gelukkig met oude banden die ik toch moest vervangen, want hij brak in 1 bocht 4 keer uit.
dus tip, als je koudspoel gebruikt, banden er van af halen![]()
Mocht je poeder coaten bedoelen, https://www.gerritsen-coatings.nl/
Ik heb daar mijn GTI velgen laten doen, en een vriend van mij ook zijn GTI velgen. Is erg mooi geworden en voor een prima prijs. Was ook zeer snel klaar.
Stomme vraag misschien, maar wat bedoel je met coaten? Glas coating of poeder coaten?
Glas coating is een beschermlaag voor de lakPoedercoaten, glas coating ken ik niet man wat is dat dan?
Stomme vraag misschien, maar wat bedoel je met coaten? Glas coating of poeder coaten?
Glas coating is een beschermlaag voor de lak
mijn auto komt niet in de krasstraat.Opletten met de was straat een keer op je velgen richten mag je ze weer gaan spuiten
mijn auto komt niet in de krasstraat.handmatig sinds 26.01.2012
Let wel even goed op waar je het laat doen, sommigen coaten ook de naaf en conische kant (waar je bouten in komen) van je velg mee, gevolg: coating breekt naar verloop van tijd en dan trillen je wielen los (ervaring mee gehad bij een klant op mijn werk!!)
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.