Velgen- en bandenmaten

Ik ben al even aan het zoeken geweest, maar kan de juiste info niet vinden.

Ik wil graag weten welke velgmaten er mogelijk zijn in 17 en 18 inch op de 6R.
Daarmee bedoel ik de hoeveel J en welke ET waardes passen er.
En als ik dan die passende 17 of 18 inch velg gevonden heb, welke bandenmaten er dan passen?

Ik weet bijvoorbeeld dat VW standaard op een 17" 215/40/17 zet, maar zou 225 of 235 ook passen? En welke maten passen er op een 18" velg?

De vraag klinkt wazig, maar ik hoop dat er makkelijke antwoorden zijn :mrgreen:
 
235 op een polo? Sow wat wil jij er van maken dan Stick Out Tongue ik heb liever smaller dan 215 maarja ieder zijn ding zeker.. Er zijn wel een paar mensen met 18" 6r hier op forum dus die zullen u de juiste info wel kunnen geven :)
 
Ik zei niet dat ik het er op ga leggen, maar was meer als voorbeeld.

Ik kom nu vaak sets, op marktplaats en andere plaatsen, tegen waar op staat dat ze op de Polo passen. Vaak heb ik daar mijn twijfels bij. Ik kan het echter niet controleren en weet dus ook niet of het zin heeft om naar de andere kant van NL te rijden als ik een leuke set zie.
 
Dit zijn ze dus geworden. 18" JE-Design met Goodyear Eagle F1. Als er iemand nog zegt dat je auto er extreem door gaat stuiteren............dan kan ik alleen maar zeggen dat het zeker niet waar is.

Sorry voor de kwaliteit, is met een GSM gedaan.
 

Bijlagen

  • IMG_0396.jpg
    IMG_0396.jpg
    80.7 KB · Weergaven: 66
  • IMG_0397.jpg
    IMG_0397.jpg
    82.5 KB · Weergaven: 65
past 9j achter en 8j voor et 35 18inch 5x100 onder een 6R zonder dat deze uitsteken?

voorkant, nou nee..
kijk maar bij polo1fbodegraven :)
hij had dacht ik volledig rondom de maten die jij voor de voorkant vraagt en dat steekt ietsjes uit ;)
misschien dat je et 38 daarvoor kunt proberen ipv 35?

Achterkant zou ik niet weten, dus sorry :oops:
 
VW  6R  1.2TDI 
en dat past onder elke polo ?

Ja.

Hier een betere foto:

prod_polo_120411053929-1.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!