Er zullen verschillende versies zijn;
oude en nieuwe, TDI of TSI
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Er zullen verschillende versies zijn;
Dit betekend dat jouw Ventura misschien niet optimaal stond ?
@sblommers: wellicht een goed idee om een apart verkooptopic aan te maken? Waarschijnlijk valt het dan meer op dat je 'm in de verkoop hebt
Ik besef me goed dat dit topic al een aantal jaren oud is...maar ik heb toch nog wat vraagjes aan gebruikers van (Ventura) tuning boxen op een 1.2 TDI 6R.
namelijk, hoe hebben jullie deze box ingesteld? en hoe krijg je de behuizing los zodat je kan zien op welke instellingen die staat?
Ik heb de mijne namelijk overgekocht van iemand en heb sterk het idee dat die op de zuinige stand staat want merk niet super veel verschil na een paar daagjes goed het gas ingetrapt te hebben...
Alvast bedankt voor de info
Ventura adviseert stand 7 of 8 te gebruiken hoe lager je hem zet hoe zuiniger jouw auto is hoe hoger je hem zet hoe meer power, op stand 9 werkt hij ook goed alleen voor een 1.2 zou ik hem daar niet op zetten ivm waardes naar turbodruksensor, kan altijd voor een keertje [emoji12]
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.