Frans_WL
Bekend lid
Aanhanger met bakstenen erachter hangen.........haha1 op 10-12 dat doe ik met mijn passat... bijna 2x zo veel vermogen, 2x zo zwaar en 4WD. hoe doe je dat met een 1.2 TSI?![]()
Volkswagen
Polo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Aanhanger met bakstenen erachter hangen.........haha1 op 10-12 dat doe ik met mijn passat... bijna 2x zo veel vermogen, 2x zo zwaar en 4WD. hoe doe je dat met een 1.2 TSI?![]()
Hij is dan wel gechipped maar heb al wat meer problemen gehad. Recentelijk (2weken terug) een schakelbak mogen vervangen en nu slipt die koppeling boven de 2800 tpm en springt die zo nu en dan op de snelweg op epc. Heeft verder geen invloed op het rijden en obd geeft aan koppelingpedaalschakelaar. Na verwijderen komt die niet terug tenzij ik de koppeling ‘uitdaag’. Wel vreemd aangezien de wagen hardstikke netjes is en net de 170k km getikt heeft. (Ik ben dan ook de 2e eigenaar) moet terug langs de zaak voor de koppeling en hoop dat het dan afgelopen is met de problemen. Verder rijdt die als een zonnetje.1 op 10-12 dat doe ik met mijn passat... bijna 2x zo veel vermogen, 2x zo zwaar en 4WD. hoe doe je dat met een 1.2 TSI?![]()
Koppeling is overigens vervangen voor een sachs aangezien de schakelbak er toch al af wasHij is dan wel gechipped maar heb al wat meer problemen gehad. Recentelijk (2weken terug) een schakelbak mogen vervangen en nu slipt die koppeling boven de 2800 tpm en springt die zo nu en dan op de snelweg op epc. Heeft verder geen invloed op het rijden en obd geeft aan koppelingpedaalschakelaar. Na verwijderen komt die niet terug tenzij ik de koppeling ‘uitdaag’. Wel vreemd aangezien de wagen hardstikke netjes is en net de 170k km getikt heeft. (Ik ben dan ook de 2e eigenaar) moet terug langs de zaak voor de koppeling en hoop dat het dan afgelopen is met de problemen. Verder rijdt die als een zonnetje.
HOE DAN?!Ik haal net 400-450 op een volle tank en ik rij een 1.2 tsi 6bak. Meestal rij ik alleen snelweg 120+\- en verder af en toe beetje doortrappen binnendoor.
Toen liep die mooi 1 op 10. Fabia 1.2 TSI 2.0 TSI 2.0 TSI DSG6 met een manuele 5-bakEn das ook een 1.2TSI maar dan met de 5 bak en overbeladen aanhangwagens worden niet geschuwd.
Zelf aangedreven aanhanger met een aantal minimale motorprobleempjes bedoel je?Toen liep die mooi 1 op 10. Fabia 1.2 TSI 2.0 TSI 2.0 TSI DSG6 met een manuele 5-bak
Ik heb werkelijk waar geen idee, ik rij al zo een 20k km (sinds ik hem heb) alleen op euro 98. Verder altijd netjes warm laten worden voor het trappen en na het trappen altijd even laten draaien. Onderhoud wordt ook helemaal niet op bespaart en vanaf de aankoop in 2012 zijn alle bonnen/facturen aanwezig. Ik had hiervoor een 1.4 16v en die was zuiniger. Die had ook een ton meer op de tellerHOE DAN?!
Mijn vrouw rijd met haar Fabia Combi 1:15-16. Dan rijd ze altijd binnendoor naar haar werk en nooit langer dan 15min. Ohja, en als ik dat ding eens een ritje meeneem dan weet t motorretje ook weer dat ie leeft!
En das ook een 1.2TSI maar dan met de 5 bak en overbeladen aanhangwagens worden niet geschuwd.
Controleer je LTFT en de STFT eens?Ik heb werkelijk waar geen idee, ik rij al zo een 20k km (sinds ik hem heb) alleen op euro 98. Verder altijd netjes warm laten worden voor het trappen en na het trappen altijd even laten draaien. Onderhoud wordt ook helemaal niet op bespaart en vanaf de aankoop in 2012 zijn alle bonnen/facturen aanwezig. Ik had hiervoor een 1.4 16v en die was zuiniger. Die had ook een ton meer op de teller
Hoe kan ik dat het beste controleren?Controleer je LTFT en de STFT eens?
Heb geen flauw idee hoe ik dat moet checken, heb zelf obd eleven moet dat via live data? Zo niet kan ik ook aan vcds komen.Doormiddel van een uitleescomputer zoals VCDS, OBDeleven, Autel en ga zo maar door.
Yess, feultrimsHeb geen flauw idee hoe ik dat moet checken, heb zelf obd eleven moet dat via live data? Zo niet kan ik ook aan vcds komen.
Heb het ff gecheckt, lijkt aardig overeen te komen met voorgeschreven waarde. Hier lijken geen problemen te zitten, zie foto:Yess, feultrims
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.