Verlagen 6r BM

Ik wil mijn polo verlagen omdat ik me ontzettend stoor aan de gapende gat aan de achterkant, nu is het zo dat ik per maand 7000km rij en ook vaak in de stad rij. Dus ik wil niet teveel aan comfort verliezen.. Is het mogelijk om alleen de achterkant te verlagen? Want de hoogte van de voorkant vind ik wel goed.. Of is er een andere oplossing? Ik wil geen schroefset maar gewone verlagings veren.. Wat raden jullie aan?

Alle argumenten die ik al gaf, samen met de prijs van nieuwe velgen + nieuwe banden + monteren + uitlijnen, vind ik het allemaal niet waard joh.

Weet ik ook hoor, maar hoop dat je m'n opmerking van m'n kant ook kan begrijpen. Je hebt namelijk egt een vette Polo. En wordt met de dag vetter.

Maar hou hou erover op nu. Jou keuze en beslissing en volg met veel plezier je updates

Ik wil mijn polo verlagen omdat ik me ontzettend stoor aan de gapende gat aan de achterkant, nu is het zo dat ik per maand 7000km rij en ook vaak in de stad rij. Dus ik wil niet teveel aan comfort verliezen.. Is het mogelijk om alleen de achterkant te verlagen? Want de hoogte van de voorkant vind ik wel goed.. Of is er een andere oplossing? Ik wil geen schroefset maar gewone verlagings veren.. Wat raden jullie aan?
Na het zien van de Polo van Tijs ga ik voor de set van Eibach, 25mm voor en 30mm achter.
Ziet er goed uit en nog voldoende comfort (hij heeft ook twee kinderen achterin).

Hoe sneller je rijdt hoe minder comfortabel je verlaagde auto wordt heb ik ervaren. Heb regelmatig 2 kleine kinderen achterin zitten, als ik me snelheid aanpas is er niks aan de hand.

Zet je 2 volwassenen achterin dan merk je gelijk dat je auto flink stugger wordt, ook niet gek :)

Heb zelf HR veren btw, oogt net wat mooier (vooral voorkant) vind ik vergeleken met de set van Eibach

Toch nog een paar vragen over verlagen van een BM:

Hoeveel lager is een BM standaard? 20 / 20? Ik vraag mij dit af omdat 25 voor en 30 achter dan "maar 1 MM verschil is tov van standaard. Is dat dan wel de
kosten en moeite van het verlagen waard?

Ik lees hier dat Eibach goed bevalt. Maar zelf heb ik goede ervaringen
met 40 / 40 van KW (wel onder mijn Golf Pacific overigens). Iemand ervaring met KW onder een Polo BM hier?

Dat is vragen om onbalans, bm heeft standaard volgens mij geen sportonderstel, en ik geloof dat mensen zonder sportonderstel niet echt tevreden zijn met eibach (slaat snel door). Ik heb er een eibach kit onder zitten en ben er zeer tevreden mee, maar heb een bluegt. Ik raad je af om enkel achter te verlagen.

AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!