Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Regio maakt niet uit, ben bereid ver te reizen voor kwaliteit.Misschien handig een regio te vermelden?
Gaat meer om of elke garage wel goed weet hoe die hem erin moet zetten. Dus dat maakt opzich niet uit?Ben zelf bij het forumlid geweest. Maar het maakt volgens mij niet uit toch? De verlaging set is dezelfde kwaliteit bij het forumlid als bij een garage.
Maak een afspraak danKorting op verlagen is geloof ik tot 31 juli bij @ TLC *correctmeifimwrong*
Maar als jij mij na je vakantie kunt helpen gelden de forum prijzen dan ook nog? hahaha
volgensmij heb je het eerste bericht niet gelezen mien jung lolJe kan bij mij terecht voor allerhande verlagingen. Klaar terwijl je wacht. Meer info kan je me mailen of whatsappen![]()
Maar als jij mij na je vakantie kunt helpen gelden de forum prijzen dan ook nog? hahaha
Ik refereerde naar jou in mijn bericht. Als jij deze week alsnog kunt kom ik graag langs.Je kan bij mij terecht voor allerhande verlagingen. Klaar terwijl je wacht. Meer info kan je me mailen of whatsappen![]()
alles moet maar snel snel, maar zelf een garage vinden om het te doen lukt je niet?Ik refereerde naar jou in mijn bericht. Als jij deze week alsnog kunt kom ik graag langs.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.