Verlagen

Peterrr

Actief lid
Ik heb een polo 1.4 tdi 2015 wil hem iets verlagen ik heb 17 inch velgen borbet y titan matt ik wil een goede schroefset of verlagingsset wat is een goede betaalbare optie het is alleen om de ruimte tussen de wiel kasten te verminderen maar ik wil mijn comfort behouden

Volkswagen  6c 
Maakt het wel makkelijker lezen. Over verlagen zijn megaveel topics! Tik het even in de zoekfunctie, alle info + ervaringen zijn aanwezig!

Volkswagen  Polo 6R 
ik heb mijn auto verlaagd met een setje van ST ben er super blij mee veel comfort sportieve handeling en toch super gave looks
__________________________________________________,_______________________!______________,_________________________________________________!

Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk| 
Wat vinden jullie van de de eibach b12 pro kit
Ik betwijfel of er veel mensen met deze set rijden hier, ik heb de Sportline veren op standaard GTI onderstel op mijn AW rijd top!
Eibach is wel goed in het comfort behouden en wegligging verbeteren, uiteraard is het comfort minder dan standaard natuurlijk. maar het word geen stuiter bak

Volkswagen  Polo AW 
Ik heb een polo 1.4 tdi 2015 wil hem iets verlagen ik heb 17 inch velgen borbet y titan matt ik wil een goede schroefset of verlagingsset wat is een goede betaalbare optie het is alleen om de ruimte tussen de wiel kasten te verminderen maar ik wil mijn comfort behouden
Ik heb zelf gekozen voor een Eibach Pro-Kit.
Staat net wat mooier, ligt net wat lekkerder, stuurt net wat strakker. Ik vind persoonlijk het eventuele comfortverlies te verwaarlozen.

Audi  A3 8Y 
Ik betwijfel of er veel mensen met deze set rijden hier, ik heb de Sportline veren op standaard GTI onderstel op mijn AW rijd top!
Eibach is wel goed in het comfort behouden en wegligging verbeteren, uiteraard is het comfort minder dan standaard natuurlijk. maar het word geen stuiter bak
Ik heb zelf gekozen voor een Eibach Pro-Kit.
Staat net wat mooier, ligt net wat lekkerder, stuurt net wat strakker. Ik vind persoonlijk het eventuele comfortverlies te verwaarlozen.
ik sluit me hier helemaal bij aan ik heb op advies van mede forum leden een eibach prokit
bij antera laten monteren onder mijn polo aw
maar de auto rijd nog steeds top iets stugger maar geen stuitterbal
ik vind het zowieso voor de looks al een hele verbetering
ik zou het zeker doen

Volkswagen  Polo aw 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!