verlaging + keuring

ik heb mijn auto nu 10 maanden en ik wil wat gaan verlagen . moet ik dan ook nog laten keuren of mag ik zo rijden tot na 4j dan pas naar de keuring ?
mvg

In Be moet je speciale verlagingskeuring laten doen. Montage attest moet ingevuld zijn door erkend plaatser en moet uitgelijnd zijn. Je moet ook minstens 11cm bodemvrijheid hebben (9cm met chauffeur). Dan krijgt ge een extra tuning attest en is alles ok voor de keuring.

In Be moet je speciale verlagingskeuring laten doen. Montage attest moet ingevuld zijn door erkend plaatser en moet uitgelijnd zijn. Je moet ook minstens 11cm bodemvrijheid hebben (9cm met chauffeur). Dan krijgt ge een extra tuning attest en is alles ok voor de keuring.

als alle papieren inorde zijn , moet ik elke jaar laten keuren ? want ik heb mn auto pas in februari 2013 gekocht . en nrmaal moet ik toch binnen 4 jaar naar de keuring .

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!