Verlichting inschakelen bij ontgrendelen

hawkeye

Actief lid
Ik heb sinds kort een Polo 1.4 Highline uit 2010, mijn eerste auto met afstandsbediening voor o.a. ontgrendelen van de portieren.
Nu wil ik deze functie graag uitbreiden met het inschakelen van de verlichting bij het ontgrendelen van de portieren en vice versa.
Wat heb ik nodig om deze functie in mijn Polo in te bouwen?.

Volkswagen  Polo 6R Highline 
Met alleen een kabelsetje kom je er niet denk ik, volgens mij moet er ook een andere lichtschakelaar komen met de stand "auto" er op.

Dus samenvatting, hij heeft nodig:
  • Kabelboompje
  • Auto licht schakelaar
  • BCM high
  • Licht en regensensor in de spiegel
Anders ben je misschien geholpen door een Auto Light setje? Want bovenstaande retrofits lopen toch al aardig in de kosten

Volkswagen  Polo 9N3 
mwa ik ben zelf niet zo'n fan van die auto light setjes uit china want ze willen nog wel eens aan blijven staan als het donker is en je de auto parkeert.
plus dat ch/lh op een highline met bochtenverlichting alleen werkt via de stadslichten.

Met de stadsverlichting alleen ben je inderdaad niet zoveel.
Hopen dat mijn setje me dan niet in de steek laat, zit er nu 1,5 jaar in en heb het nog niet voorgehad.

Volkswagen  Polo 9N3 
Dus als ik zo de opmerkingen lees, gaat mijn plan niet lukken. Wat heeft de regensensor er mee te maken?, maar ik geef nog niet op, maar heg moet wel origineel VAG zijn, dus geen meuk uit P.R.o.C.

met deze vraag liep ik ook al rond of dat niet autm kon.
zal er aan moeten wennen het licht weer handmatig aan of uit te doen.
rijd ook een R6 uit 2011.
dank voor de uitleg.

vw  polo 6R 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!