Ik moet binnenkort de verlichting/lampjes vervangen van de komplamp unit alleen kan ik er niet echt achterkomen welke lamp maar er in moet. De doorverwijs link naar de lampentabel werkt ook niet als ik er op klik! En in het boekje kan ik de maten ook niet terug vinden behalve hoe het gemonteerd moet worden.
Mijn vraag is in iedergeval welke lampjes er in moeten van een 1.2 BM?
Nou weet ik wel dat er H4 dimlicht in moet maar de stadslicht heeft 2 lampjes per unit dus ik weet niet zeker of ze allemaal w5w zijn. De mistlicht lijkt op een H7 denk ik en de bochten verlichting w21?
En dan nog een vraag: is er een wettelijk maximum lumen sterkte dat je mag hebben? Want de lampjes van phillips diamond en crystal vision mag niet op de openbare weg. Ik wil namelijk wit licht met scherp zicht hebben aangezien ik veel op de duitse wegen rij waar geen licht op de weg is. En geen voorstel van xenon aub.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Mijn vraag is in iedergeval welke lampjes er in moeten van een 1.2 BM?
Nou weet ik wel dat er H4 dimlicht in moet maar de stadslicht heeft 2 lampjes per unit dus ik weet niet zeker of ze allemaal w5w zijn. De mistlicht lijkt op een H7 denk ik en de bochten verlichting w21?
En dan nog een vraag: is er een wettelijk maximum lumen sterkte dat je mag hebben? Want de lampjes van phillips diamond en crystal vision mag niet op de openbare weg. Ik wil namelijk wit licht met scherp zicht hebben aangezien ik veel op de duitse wegen rij waar geen licht op de weg is. En geen voorstel van xenon aub.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Volkswagen
Polo 6r
1.2 tdi Bluemotion