Verlichting

Als je gewoon halogeen wilt kun je het beste kiezen voor de Philips X-tremeVision of de Osram Nightbreakers. Die van Philips kosten iets van 40 euro en kun je bij Halfords of een andere autoshop wel krijgen.
Ga je voor de Osram lampen dan kun je het beste even zoeken op ebay, zijn over het algemeen goedkoper dan de Philips maar daar komen nog de verzendkosten bij. Als ik zou moeten kiezen tussen deze twee dan zou ik voor de Philips X-tremeVision gaan. Succes. ;)
 
Ik zou voor PIAA xtreme white plus H4 gaan. Zelf heb ik deze in H7, en die bevallen mij erg goed. Ze geven erg veel en mooi wit licht. Zijn wat duurder, maar zijn hun prijs in mijn ogen zeker waard.
Je kunt ze onder andere hier kopen. Heb zelf overigens geen ervaring met deze winkel.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Ik heb ook een vraagje hierover in verband me mijn polo 6r ( 2009). Ik vind dat witte licht namelijk ook heel erg mooi en nu heb ik enkele vragen:
- Wat is het verschil tussen H4 en H7, wat zit er standaard in een polo ?
- Is het makkelijk te monteren
- Heb je dit wit/blauwe licht op elke lichtstand? standlicht, gewoon licht groot licht ?

Met vriendelij
 
-H4/H7 hangt af van je gekochte uitvoering

-lampen vervangen, net zoals volledige units vervangen is ook vrij simpel, ligt er net aan wat je budget is en wat je wilt.

-met H4 ja, dan is het glas gekleurd dus zal dat altijd zo zijn; bij H7 zul je beide lampjes moeten vervangen om het wittere licht te halen. Bij standlicht is het bij beide typen units van belang dat je ook je standlicht lampje mee vervangt voor de gewenste kleur.
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!