verschillende versies 6r Asia achterlichten

dat die achterlichten op de 6R kunnen is natuurlijk al lang bekend, wat mij echter opviel is dat er ook van dit model 2 versies zijn.
Had namelijk 1 set via Ebay gekocht, alleen kwam de rechter lamp kapot aan (complete gebarst door het "glas").
Dus ik een nieuw set gekocht, en toen viel mij iets raars op toen iemand erin ging rijden!

De eerste set die ik had mist namelijk het rode glaasje voor het mistachterlicht, terwijl het 2e set dit wel had, zie foto:


Omdat ze daar aan de andere kant van de weg rijden was mijn achteruitrijlicht dus rood, en mijn mistachterlicht wit.. verkeerd om dus.
Dus de achterlichten weer verwisseld tot ik bedacht had hoe ik dit op moest lossen.

Complete glas overbouwen leek me geen optie, en vanmiddag met het gasfornuis en een keukenmesje aan het werk gegaan.

achterkant:


rode reflectorglaasje eruit:


resultaat:



in elkaar gezet geen sporen te zien :) :



Nu is het wachten op de auto tot hij terug is en kan ik weer in stijl rond rijden! alleen even langs de automaterialen zaak om rode lampenverf te halen en klaar :)
 
vagshop of vaglink? ;)

en orientalparts.com heb ik inderdaad ook naar zitten kijken om asia achterlichten te kopen, maar lijkt me meer leuk omdat te bewaren voor komende herfst als 't weer langer donker wordt, is 't meer genieten dat je andere achterlichten hebt dan de andere polo's Stick Out Tongue
 
VW  6R  1.2TDI 
ik heb geen idee meer van wie ik de sets gekocht heb, is alweer een paar maandjes geleden ondertussen.
Zijn geen gloednieuwe sets geweest maar wel in nieuwstaat, ben in totaal €120 kwijt geweest ofzoiets dus dat waren wel buitenkansjes, dan kom ik er nog steeds erg goedkoop vanaf :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!