Vervangen mist/bermlampen (hoe lamp los krijgen)

Ik zou in de tussentijd al langs de garage zijn gereden, menig monteur doet dit kosteloos.
Ik had net gebeld en zeiden dat je tegen de klok in moet draaien... Maar goed dan zit je met het clipje? Dus ik heb het idee dat ze daar ook niet weten.. Ik ga wel langs maar dit is echt raar...
 
Volkswagen  Polo 2G AW1  1.0 TSI 
Volgens de Afrikanen moet je echt eerst de stekker verwijderen en dan kun je waarschijnlijk tegen de klok indraaien. (links om)
Ja dat zal het wel zijn maar ik zie niet hoe ik die los krijg. Die uitleg is mij niet heel duidelijk. Ik blijf kijken naar de foto van het clipje maar word er niet wijzer op Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 2G AW1  1.0 TSI 
De (gele) clip houd de lamp vast aan de (roze) weerhaak /nok ;

1718700800142.png1718701084623.png

Normaal druk je de stekker eerst richting de pit zodat de weerhaak van de pit los komt van de stekker. Daarna druk je op de (groene) lip en komt de (gele) lip bij de pit omhoog waardoor die de (roze) weerhaak los laat. Nu kun je deze eruit trekken. Mocht dit niet lukken priem je er iets tussen (roze en geel) en trek je deze los. Anders maar wat agressie loslaten...

Daarna pit linksom eruit draaien.

Mooier kan ik het niet meer maken Stick Out Tongue
 

Bijlagen

  • 1718700622888.png
    1718700622888.png
    74 KB · Weergaven: 3
Vw  Polo  1.2tdi BM 
Misschien een long shot, maar toen ik de mistlampjes wilde vervangen was ik er ook een eeuwigheid mee bezig. Wat bleek ik zat de hele tijd te duwen en te trekken aan het LED gedeelte. De H8 lamp zit wat meer naar binnen (zie je amper tot niet van buiten). Als je die eenmaal voelt, 1 draai en hij is er zo uit.
 
Volkswagen  Polo AW1  1.0 TSI 116pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!