Verwijderen autoradio RCD 200

Hallo,

Ik heb een vraag omtrent het verwijderen van de autoradio in mijn VW Polo 9N3. Momenteel heb ik problemen met mijn ingebouwde Parrot-handsfree kit. Buiten het feit dat hij sinds kort mijn GSM niet meer vindt (via Bluetooth), valt het mij op dat hij zichzelf nooit uitschakelt bij het uit het contact halen van de autosleutel (zoals de autoradio zichzelf wel uitschakelt); wellicht hangt dit met elkaar samen. Ik het begrepen dat het niet goed aansluiten van de spanning hier de oorzaak van kan zijn en dit wil ik dan ook even bekijken.

Ik vermoed dat de aansluiting van mijn Parrot zich achter de autoradio bevindt en zodoende zou ik de radio (RCD 200) eruit willen halen. Weet iemand hoe ik dit kan doen als ik de originele hulpmiddelen daar niet voor heb? Is er een andere manier op hem uit het frontpaneel te krijgen?

Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 9n3  1.4TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!