HoMi
Premium lid
Is dat ook niet de enige mod die je zelf hebt gedaan?
Nee, dat was een andere. Beter je huiswerk doen...
p.s. ben jij niet al een aantal keren op de vingertjes
getikt door de crew omdat je vaak zo negatief doet ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is dat ook niet de enige mod die je zelf hebt gedaan?
Nee, dat was een andere. Beter je huiswerk doen...
p.s. ben jij niet al een aantal keren op de vingertjes
getikt door de crew omdat je vaak zo negatief doet ?
Nee, beter je huiswerk doen...
p.s. ben jij niet degene die niet eens zn radio uit zn polo kan uitbouwen?
Wat een zuur persoon ben jij eigenlijk.
Toch wel handig automatische verlichting. Miss toch overwegen in de laten bouwen.
Nee, beter je huiswerk doen...
p.s. ben jij niet degene die niet eens zn radio uit zn polo kan uitbouwen?
nick pls
ali goed alternatief voor als je geen regensensor hebt.Als je oem coming home en leaving home wilt, is een regen en licht sensor wel vereist. Tenzij je het wilt doen met 1x seinen bij contact uit.
Je hebt ook Ali setjes met een losse sensor, maar daar zijn ervaringen variabel in.
Volgens mij moet je af fabriek een licht -en regensensor hebben. Dan heb je
een Golf 7 lichtschakelaar met auto functie nodig en een speciale kabelboom.
Een voormalig forumlid heeft dit voor mij ingebouwd...
ls je de coming home en leaving home functie wilt hebben
Als je oem coming home en leaving home wilt, is een regen en licht sensor wel vereist. Tenzij je het wilt doen met 1x seinen bij contact uit.
Golf 6 met auto functie. golf 7 gaat niet werken.
ik heb hem ook via me regen regensensor. werkt prima
Als je oem coming home en leaving home wilt, is een regen en licht sensor wel vereist. Tenzij je het wilt doen met 1x seinen bij contact uit.
Je hebt ook Ali setjes met een losse sensor, maar daar zijn ervaringen variabel in.
Ik wil dit ook ongelofelijk graag! Heb een regensensor in de voorruit en dus ook het liefste een OEM oplossing i.p.v. een Ali-setje. Wie kan hier mij meer informatie / een how to geven?
--
EDIT: Is dat deze oplossing?
https://drive.google.com/file/d/0B2nv91Y7YYCbN2hUM1QwdFE1bk0/view
Zo ja, dit gaat om het zelf te doen mij iets te ver. Waar/Bij wie hebben jullie dit gedaan / zou iemand mij daar mee kunnen helpen?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.