Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hey, ik ben aan het kijken of het mogelijk is om wat dingen te coderen. Ben hier zelf totaal niet in thuis. Bijvoorbeeld het geluid van de achteruit-rij-sensoren is niet te horen of de melding het scherm van "no rear camera available" zou ik graag willen weg hebben.hallo dov hier, ik werd geroepen
Au... wat kost zoon grapje ongeveer?De turbo vervangen terwijl de kilometerstand nog maar op 84.000 staat
In januari had ik ook al een dikke rekening voor het vervangen van de distributieketting
en de waterpomp...
Au... wat kost zoon grapje ongeveer?
Hoop dat je daarna weer zorgeloos rond kan rijden met hopelijk iets vriendelijkere reparaties
Zeker niet, dan ben ik mijn no-claim korting en mijn schade vrije jaren kwijt. Ik wacht wel tot ik zelf, of iemand anders mijn bumper flink beschadigd. Dan is het vroeg genoeg om er een nieuwe bumper op te laten zetten.Ook balen voor jou dus. Ga je het laten maken ?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.