Ik woon in Flevoland dus al komt de wind uit duitsland of vanaf zee, mijn auto blijft er niet schoner vanDat nog wel, maar op zee zijn niet zoveel bomen te vinden
Volkswagen
Polo AW
2.0 GTI
Ik woon in Flevoland dus al komt de wind uit duitsland of vanaf zee, mijn auto blijft er niet schoner vanDat nog wel, maar op zee zijn niet zoveel bomen te vinden
+1 dus ik ben het sowieso wel gewend haha!Ik woon zo ongeveer naast een weiland (helaas). Grond is zo droog dat alles van zand en droge aarde met de harde wind hele stofwolken met zand en aarde door de woonwijk blaast. Alle auto's vol met zand en stof
3 keer in de week afspoelen gene probleem doe ik ook! haha+1 dus ik ben het sowieso wel gewend haha!
Heb sinds ik hier woon ook besloten dat ik nooit meer een zwarte auto koop
+1 dus ik ben het sowieso wel gewend haha!
Heb sinds ik hier woon ook besloten dat ik nooit meer een zwarte auto koop
Mijne ook maar je merkt wel een toename in dode vliegjes erop..Hier gelukkig ook weinig last van, staat vaak binnen.
Zoals gezegd, ik had geen keus eigenlijk. Vind het ook wel mooi passen bij de auto en het stoort me ook verder niet. Hij rijdt er niet minder omMijne ook maar je merkt wel een toename in dode vliegjes erop..
@roshinfield; nu 2x een witte auto gehad maar nooit weer!
Ik woon aan de kust, heb het wassen inmiddels al opgegeven. Sterk Oosterwindje blijkbaar.He is voornamelijk volgens het artikel de oostenwind die meeste stuifmeel bracht
Met een oostenwind werden de afgelopen dagen stuifmeelkorrels aangevoerd uit Centraal- en Oost-Europa. Gebieden die vol staan met berkenbomen.
Als je in het midden van het land woont dan zal het wellicht een westenwind ook niet veel verschil uitmaken.
Precies dat. Ik weet dat vogelpoep bijv zuren kan bevatten dat in de lak kan gaan bijten. Zover ik weet doet zand en stof dit niet (lijkt mij). Ik weet ook niet in hoeverre het zand en stof als schuurpapier op de lak werkt (kleine oppervlakkige krasjes veroorzaken/swirls)Ach, zolang het de lak niet aan tast...
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.