Vincent :: 2010 Volkswagen 6R BM

Hi All,
Thnx voor de leuke reacties!
Zo ver ik in gedachte heb zou ik mijn BM wel willen verlagen, en wil ik er een carkit inbouwen (carkit heb ik al, alleen moet er nog de tijd en zin voor hebben om het in te bouwen).

Wat betreft mijn hobby, het is een kart met een 125cc (Rotax Max) motor erop dat goed is voor zo'n 30pk.
Snelheid ligt rond de 130km/h en de acceleratie is ongv 4 sec tot de 100km/h, een schakelkart haal dit makkelijk in 2,5sec.
Max toeren liggen rond de 14500rpm.
Ik heb in het verleden wedstrijden gereden maar ivm full-time werk en avondstudie HBO is het niet meer te combineren.
Kortom, dit is mijn machine waar ik me echt op kan uitleven. Je vind niet snel een auto waarmee je hetzelfde kan ervaren.

Wat betreft dat blikje, dat is voor de overloop voor van de radiateur en carburateur.


Ik las ergens iets over een Polo-meeting maar weet niet meer waar, is dit iets waar ik aan kan deelnemen?
Het lijkt me wel erg leuk :grin:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!