Vland koplampen

De Polo 6r van mijn dochter komt niet door de APK, oa doordat 1vd koplampen niet meer goed vast zit, afgebroken steunen die al eens gelijmd zijn.
Ze wilde al andere units kopen, die van Vland.
Is iemand hiermee bekend, en komt ze daarmee wel door de APK?

Hoe graag jullie reactie,
Groet Joop.

Volkswagen  Polo  1.4 86pk 
De Polo 6r van mijn dochter komt niet door de APK, oa doordat 1vd koplampen niet meer goed vast zit, afgebroken steunen die al eens gelijmd zijn.
Ze wilde al andere units kopen, die van Vland.
Is iemand hiermee bekend, en komt ze daarmee wel door de APK?

Hoe graag jullie reactie,
Groet Joop.
Grote kans dat ze niet door de APK komen omdat de DRL niet dimt bij dimlicht. Veel forumleden wisselen de koplampen net voor de APK en plaatsen na de APK weer de Vland koplampen terug. Nadeel hiervan in jou geval is dat je koplampen voor de APK moet hebben die wel door de keuring komen.

Je hoort ook dat de koplampen van Vland wel door de APK komen maar het blijft een gok.

Als het goed is komen de U-LED koplampen wel door de APK, wellicht is dit een interessant setje. Ik heb nog wat foto's van mijn oude polo waar de koplampen opzitten als je een beter beeld wilt krijgen van de looks.

Tesla  Model 3 Highland  AWD 498pk 
Grote kans dat ze niet door de APK komen omdat de DRL niet dimt bij dimlicht. Veel forumleden wisselen de koplampen net voor de APK en plaatsen na de APK weer de Vland koplampen terug. Nadeel hiervan in jou geval is dat je koplampen voor de APK moet hebben die wel door de keuring komen.

Je hoort ook dat de koplampen van Vland wel door de APK komen maar het blijft een gok.

Als het goed is komen de U-LED koplampen wel door de APK, wellicht is dit een interessant setje. Ik heb nog wat foto's van mijn oude polo waar de koplampen opzitten als je een beter beeld wilt krijgen van de looks.
bij de u tube lampen dimt de led toch ook niet?

ik dacht dat ze niet dimden, en de apk manier is dan DRL via de lampen in je bumper of DRL via dimlicht. wat dan ook werkt op je VLAND setje.
Dat is een goede oplossing! Ik weet het ook niet zeker hoor. Ik heb ook nooit mijn u tube lampen kunnen testen voor een APK. De auto was al gestolen voordat de APK verlopen was.

Tesla  Model 3 Highland  AWD 498pk 
ik dacht dat ze niet dimden, en de apk manier is dan DRL via de lampen in je bumper of DRL via dimlicht. wat dan ook werkt op je VLAND setje.
Begrijp ik je goed dat het dan als volgt zou zijn:
Vland lampen erin, op het moment dat er een APK aankomt, wordt de DRL van de Vland uitgezet en loopt dan via de mistlampen. Is dat een ingewikkeld elektrisch schema?

Of kan het ook eenvoudiger door bv tijdens de APK de Vland DRL alleen uit te zetten?
Vanaf welk jaar is DRL verplicht bij de APK?

Volkswagen  Polo  1.4 86pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!