Vlekjes op achterruit niet te verwijderen

Goedemiddag! Ik heb over mijn hele achterruit witte vlekjes (sinds de aanschaf) die ik er niet af krijg. Hij is al een paar keer in de wasstraat geweest en heb het geprobeerd met middeltjes zoals glasreiniger en azijn. Heeft iemand enig idee wat dit voor vlekjes zijn en hoe ik deze er af krijg? Thnx!
 

Bijlagen

  • 934F5676-B593-476E-AFA0-50B94760B5E1.jpeg
    934F5676-B593-476E-AFA0-50B94760B5E1.jpeg
    1.1 MB · Weergaven: 64
  • 217AB49F-806F-46EF-A501-DA18E426EA7B.jpeg
    217AB49F-806F-46EF-A501-DA18E426EA7B.jpeg
    3.4 MB · Weergaven: 64
  • 3717CDFA-299F-49EC-A263-BD528D7C1322.jpeg
    3717CDFA-299F-49EC-A263-BD528D7C1322.jpeg
    1.4 MB · Weergaven: 65
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 140pk 
Zitten ze van binnen of van buiten ?
Ziet er in ieder geval niet mooi uit.
Aan de buitenkant zitten ze.. en helemaal mee eens!

@Robin Polijsten is wellicht een goede optie, ik krijg het er deels af met het krabben heb ik net getest! Het gaat alleen om zo veel vlekjes icm de oppervlakte.. Letterlijk de hele achterruit zit onder behalve een halve cirkel waar de ruitenwisser het schoonmaakt.
@Sal Thnx voor het aanbod, ik stuur je een pb als ik er gebruik van wil maken :), zal eerst even bij een vriend polsen.

Vlekjes zijn niet voelbaar/ruw @Grey tdi
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 140pk 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Aan de buitenkant zitten ze.. en helemaal mee eens!

@Robin Polijsten is wellicht een goede optie, ik krijg het er deels af met het krabben heb ik net getest! Het gaat alleen om zo veel vlekjes icm de oppervlakte.. Letterlijk de hele achterruit zit onder behalve een halve cirkel waar de ruitenwisser het schoonmaakt.
@Sal Thnx voor het aanbod, ik stuur je een pb als ik er gebruik van wil maken :), zal eerst even bij een vriend polsen.

Vlekjes zijn niet voelbaar/ruw @Grey tdi
Dan gok ik dat velgen reiniger en een zachte spons het zo oplost! Wel oppassen dat je het niet op laat drogen of het er te lang op laat zitten en goed afspoelen!
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tdi 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: PoloDJ
Ik dacht eerst ook aan kalkvlekken. Had een spray gemaakt van azijn en water, maar werkte niet helaas.

Ik zal even met jullie input aan de slag gaan deze week, thanks!
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 140pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!