Hi all,
Ik overweeg om mijn rammelende vliegwiel maar eens te vervangen voordat deze catastrofaal kapot vliegt en de rest van de motor en versnellingsbak ook meeneemt...Of gaat dat niet zo extreem?
Wanneer hij nou vervangen moet worden weet ik niet, hij rammelt al sinds ik de auto heb. Ik kocht hem met km stand op 100.000. Nu staat de km stand op 200.000. Hij rammelt al sinds 120.000
Dus ik wil hem eigenlijk wel vervangen nu, maar dan met een sterkere koppeling en vliegwiel. Ik lees nu dat een vast vliegwiel beter is. Lever je dan geen comfort in? gaat de auto niet veel meer schokken? En als ik een dubbele massavliegwiel van sachs laat monteren? Is dat geen optie?
Ik heb namelijk deze set bij bmonderdelenshop gevonden. Een 2.0 wrc sachs koppeling + vliegwiel set...Is dat niet iets?
http://www.bm-parts.nl/lightbox/article/?type=car&aid=65109&carid=20&catid=3
Ik overweeg om mijn rammelende vliegwiel maar eens te vervangen voordat deze catastrofaal kapot vliegt en de rest van de motor en versnellingsbak ook meeneemt...Of gaat dat niet zo extreem?
Wanneer hij nou vervangen moet worden weet ik niet, hij rammelt al sinds ik de auto heb. Ik kocht hem met km stand op 100.000. Nu staat de km stand op 200.000. Hij rammelt al sinds 120.000
Dus ik wil hem eigenlijk wel vervangen nu, maar dan met een sterkere koppeling en vliegwiel. Ik lees nu dat een vast vliegwiel beter is. Lever je dan geen comfort in? gaat de auto niet veel meer schokken? En als ik een dubbele massavliegwiel van sachs laat monteren? Is dat geen optie?
Ik heb namelijk deze set bij bmonderdelenshop gevonden. Een 2.0 wrc sachs koppeling + vliegwiel set...Is dat niet iets?
http://www.bm-parts.nl/lightbox/article/?type=car&aid=65109&carid=20&catid=3
Laatst bewerkt: