Vocht/druppels aan binnenkant voorruit bij de onderkant/ventilatie gaten

Ik weet het nu bijna zeker dat mijn voorruit lek is.
Vanochtend gooide ik een fles warm water over het voorruit ivm met de vorst, er was in eerste instantie geen of haast geen vocht binnen aan de onderkant.
Daarna was er redelijk snel een grote plek.
Ga dit van de week nog eens testen voor de zekerheid.

Deze forum post van VW forum is zo goed als precies het probleem wat ik heb: https://www.vwforum.nl/viewtopic.php?t=209967

Maar als mijn voorruit lek is, hoe krijg ik het vervangen via verzekering...???
Is dat gedekt bij een all risk verzekering?
Ik had je t gezegd, voorruit moet losgemaakt worden opnieuw gekit worden. voorruit is ooit vervangen geweest zo te lezen. Als je de voorruit eruit haalt dan gaat die 9 van de 10 keer kapot dure reparatie..

VW  Polo 
Voorruit moet gewoon even een barst in komen dan kan ik het laten vervangen via verzekering. :smilingimp:

Ga wel nog testen om het zeker te weten dat het lek is, maar lijkt er heel erg naar.

Ik hoop en ga er toch stiekem wel van uit dat ik deze reparatiekosten niet zelf moet gaan betalen... :grimacing:

Volkswagen  Polo AW Highline 
Voorruit moet gewoon even een barst in komen dan kan ik het laten vervangen via verzekering. :smilingimp:

Ga wel nog testen om het zeker te weten dat het lek is, maar lijkt er heel erg naar.

Ik hoop en ga er toch stiekem wel van uit dat ik deze reparatiekosten niet zelf moet gaan betalen... :grimacing:
Is dit niet te leiden naar de eerdere schade die de auto heeft gehad naar aanleiding van je eerder topic?

VW  Polo 
Is dit niet te leiden naar de eerdere schade die de auto heeft gehad naar aanleiding van je eerder topic?
dat was denk ik van mijn vorige Polo 6R, deze AW weet ik niet of hij schade gehad heeft, volgens mij niet.

Het gekke is, dit probleem is pas na een paar jaar begonnen en nu dus erger geworden.
Begon een jaar geleden of zoiets een beetje.

Volkswagen  Polo AW Highline 
Ik weet het nu bijna zeker dat mijn voorruit lek is.
Vanochtend gooide ik een fles warm water over het voorruit ivm met de vorst, er was in eerste instantie geen of haast geen vocht binnen aan de onderkant.
Daarna was er redelijk snel een grote plek.
Ga dit van de week nog eens testen voor de zekerheid.

Deze forum post van VW forum is zo goed als precies het probleem wat ik heb: https://www.vwforum.nl/viewtopic.php?t=209967

Maar als mijn voorruit lek is, hoe krijg ik het vervangen via verzekering...???
Is dat gedekt bij een all risk verzekering?

Warm water over de voorruit gooien ivm de vorst is niet echt verstandig.......................

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!