iichel
Exclusive lid
Is het een idee om eens te beginnen met checken of de lampen barsten, gaten of losse rubbers hebben? Heb je bewust doppen of kappen eraf gelaten of ingesneden om de LED lampen te huisvesten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb geen led lampen. Halogeen, optisch zie ik geen beschadigingen. Kappen heb ik er niet afgehaaldIs het een idee om eens te beginnen met checken of de lampen barsten, gaten of losse rubbers hebben? Heb je bewust doppen of kappen eraf gelaten of ingesneden om de LED lampen te huisvesten?
Goed nieuws ik krijg een nieuwe koplamp.In dit geval overduidelijk, gewoon aan de balie gaan staan, zo'n vent mee laten lopen en laten kijken, gaat tie sputteren, dan gewoon zeggen dat je PON gaat informeren over je probleem en hun tegenzin om te helpen en anders het woordje rechtsbijstand, draaien ze meestal snel bij. Als jij niets aan de koplampen hebt gedaan, kunnen ze je nergens van beschuldigen.
Klopt in totaal 4 jaar garantie. 2 jaar extra garantie. Zat al op de auto toen ik deze 2 jaar geleden kocht. Wist ik eigenlijk niet maar 2 maanden na de koop stuurde de dealer mij het certificaat.Ik heb echt 1 keer toen ik 4 uur lang door de regen heb gereden een klein beetje condens gehad verder nog nooit gelukkig.
en als het zonder fohn ook weg trekt dan zou ik me niet heel druk maken, voor degene met de dikke druppels er in ja daar moet je wat aan doen.
2+2 is dat 2 jaar garantie + nog eens 2?
Ja idd maar ook het fatsoen om het door te geven aan mij..nu zag ik het toeval zelfAuw... je zal toch verwachten dat ze kundig een koplamp kunnen de- en monteren
Ja precies, helaas hadden mijn ouders ook schade gehad door de garage...Ja idd maar ook het fatsoen om het door te geven aan mij..nu zag ik het toeval zelf
Zal morgen eens even checken of het weg is. Thanks voor je tip!Ik vind dat nog wel meevallen. Als de condens weer netjes wegtrekt is er niets aan de hand.
Zal morgen eens even checken of het weg is. Thanks voor je tip!
Dit was wel na een half uurtje lampen aan op de terugweg naar huis. Helaas geen ‘before’ foto geschoten
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.