Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
KYC zei:ok ik had gisteren mijn dealer gebeld en die vertelden mij dat het waarschijnlijk niet gaat lukken omdat er geen bedradingen liggen plus het zou ook een storing kunnen veroorzaken...ik denk dan hoe moeilijk kan het zijn om een lampje aan te sluiten :S...die bedradingen kun je wel zelf ergens vandaan toveren dat is niet zo moeilijk maar goed ze konden me ook geen prijsopgave geven gezien ze het sterk afraadde...
iemand een andere opinie? ik vind dat het gewoon moet kunnen...wat denken jullie?
KYC zei:as far as i know hebben de highline wel dashboard kast verlichting...snap niet waarom ze dit bij een Polo Bluemotion eruit hebben gelaten...het komt gewoon cheap over op een 17.700 euro kale auto...terwijl een Highline voor die prijs wel al die lampjes krijgt...dat is gewoon oplichterij (volgens folder is het wel aanwezig)
Bas zei:Heb jij geen verlichting in je handschoenenkastje??? :O Wat cheap ass
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.