Pigeon
Beheerder
Prima, maar dan wil ik ook niets meer van jou horen over dat er geen echte meetings meer zijn, snap je? Die negatieve ondertoon, da's toch niet gezellig hier op het forum?Ik was heel duidelijk toch
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Prima, maar dan wil ik ook niets meer van jou horen over dat er geen echte meetings meer zijn, snap je? Die negatieve ondertoon, da's toch niet gezellig hier op het forum?Ik was heel duidelijk toch
Ja dat klopt even lekker genieten van het mooie spul daar en hopelijk het weerJij gaat naar Worthersee toch![]()
Ja je weet nog niet wat t weer gaat doen maar je gaat hele dikke wagens zienJa dat klopt even lekker genieten van het mooie spul daar en hopelijk het weer.
Als me baas me laat gaan kom ik zeker ff kijkendat klopt zeker veel duitsers met dik spul. Ben wel benieuwd hoeveel Nederlanders ik zie
Zien we elkaar daar wel, jou herken ik welik ga er wel heen
jij was toch anoniem op het internet?Zien we elkaar daar wel, jou herken ik wel![]()
Au......jij was toch anoniem op het internet?![]()
Was erg druk he hahahaNee, ik ga dit jaar naar de VWteamBrabant meet in Oss. Deze valt toevallig op dezelfde dag.
Dit vind ik altijd een van de leukste meets van het jaar. Mooie wagens en een gezellige sfeer.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.