Crazybanana
Lid
Thanks. Ik vind het wel lastig om de "juiste" occassion te vinden daarvoor. Het zijn voornamelijk met veel KM op de teller. Is dat erg?
Volkswagen
Polo AW
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Niemand heeft de FSI ook in de mond gehad toch? Is ook niet van toepassing op dit moment. Gaat vooral tussen de 1.2TSI en 1.4, welke betrouwbaarder is.Ook als het gaat om restwaarde zou ik nooit voor de FSI gaan. De TSI mag dan problemen (gehad) hebben, toch is hij veel gewilder bij inruil en verkoop.
Oeps, mijn fout. Mijn excuses!1.4 = fsi
zit geen turbo op
Max 7000 eurowat is je budget?
86pk is toch meer dan prima. Zeker als je van een auto met 75pk komt.De 1.4 mag dan wel betrouwbaarder zijn, maar vermogen heeft die niet...
10 pk verschil is nagenoeg niet echt voelbaar. Ligt ook aan het gewicht. Ik ging van een foat seicento 54pk naar polo 6r 105 pk. DAT is een verschil. De 10pk...tsja..86pk is toch meer dan prima. Zeker als je van een auto met 75pk komt.
Ik zou sparen en voor een 1.2 tsi gaan, beste eentje waar de ketting al eens van gedaan is.
Carterventilatie klepje kost 5€, setje bougie kabels 100€ bij de dealer.
Dus dat zijn niet de kosten waar je naar moet kijken ben ik van mening, auto rijden kost geld dit heeft elke merk en type auto.
1.2 tsi ligt al binnen mijn budget, wel van het bouwjaar 2010 en 2011.
Haha op die kettingproblemen na dan.Niks mis mee.
Haha op die kettingproblemen na dan.
Bij de 1.2tsi zijn de versnellingen wel erg kort hier moet je van houden.. ik vindt het wel leuk en vanaf de 3 kun je langer doortrekken. ik zou ze gewoon beide ff proefrijdenIk rijdt ook een 1.2tsi nu 110d km op teller staan en zeer tevreden!
Let erop dat de ketting is vervangen en moet blijven vervangen om de 10 jaar.
De 1.4 is wel echt traag vergeleken de 1.2 tsi heb ze beide test gereden.
Ook zal ik aanraden een 1.2 tsi met volledige onderhoudshistorie te kopen en dan moet je ook een beetje geluk hebben en over elke motor valt wel iets te vinden.
Ik zou afraden om 1.2tsi te chippen helemaal als die al de nodige kilometers gemaakt heeft. Dan blijft de boel wat langer heel.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.