Marc Vuylsteke
Bekend lid
das juist et probleem, kanaal 14 geeft mijn dongle niet weer. springt van 13 direct naar 18 danJe moet kanaal 14 hebben hé
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI
Polo AW 2019
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
das juist et probleem, kanaal 14 geeft mijn dongle niet weer. springt van 13 direct naar 18 danJe moet kanaal 14 hebben hé
Dan is je dongle niet up-to-date, moet je ff de meest recente software erop zetten. Wellicht kan @joosspekloos je vertellen waar je dit kan downloaden en of dat uberhaupt mogelijk is.das juist et probleem, kanaal 14 geeft mijn dongle niet weer. springt van 13 direct naar 18 dan
dat zou me dan verbazen, zou dan toch verwachten dat die up-to-date zou zijn aangezien het een nieuwe is. kga ook es rondkijken.Dan is je dongle niet up-to-date, moet je ff de meest recente software erop zetten. Wellicht kan @joosspekloos je vertellen waar je dit kan downloaden en of dat uberhaupt mogelijk is.
Mijne heeft wel alle zendersdat zou me dan verbazen, zou dan toch verwachten dat die up-to-date zou zijn aangezien het een nieuwe is. kga ook es rondkijken.
Is voor rechtsgestuurde auto's. Niet van toepassing.bij mij dongle zat een een apart stekkertje gelijk aan die aan de dongle kabel. waarvoor dient deze mss?
Durf het niet te zeggen man, mijne heeft wel alle zenders. Je kan mijn sd kaartje wel lenen eventueel, wil hem wel terug daarna haha.heb et bestandje voor de dongle, één probleem, is een exe bestand (ik heb een MacBook), bij iemand met windows geprobeerd en dat ging blijkbaar ook niet. heel raar. wat nu?
is het mogelijk de bestanden van je kaartje eventueel via het net te bezorgen?Durf het niet te zeggen man, mijne heeft wel alle zenders. Je kan mijn sd kaartje wel lenen eventueel, wil hem wel terug daarna haha.
Kijk eerst eens hoe de bestanden op je huidige SD kaartje eruit zien. Misschien is het gewoon oude bestand verwijderen, nieuwe erop kopieren.is het mogelijk de bestanden van je kaartje eventueel via het net te bezorgen?
heb ier juist nog met een programma geprobeerd maar kreeg melding dit niet te openen,(bestand kwam van ahw shop site Van de dongle)
volgens mij zijn dat gecomprimeerde bestanden,(zeg men Mac) maar als ik nergens aan nieuwe werkende bedanken geraak kan ik ze rook nie op kopieëren.Kijk eerst eens hoe de bestanden op je huidige SD kaartje eruit zien. Misschien is het gewoon oude bestand verwijderen, nieuwe erop kopieren.
als ik enkel het bestandje voor mijn wagen zou kunnen krijgen, kan ik dit er toch bij kopieëren?volgens mij zijn dat gecomprimeerde bestanden,(zeg men Mac) maar als ik nergens aan nieuwe werkende bedanken geraak kan ik ze rook nie op kopieëren.
door de straat trillen was nu ook nie de bedoeling, (haha leuke uitdrukking) had er gewoon dat ietsje meer van verwacht.Het is ook niet dd bedoeling dat je de straat door trilt. Het is een toevoeging, om een rijker vollediger geluid te hebben. Dit is het.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.