Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ik heb een vw klaplogo met camera
Een golf 6 camera bedoel je? Kun je beter via de dorpels doen. Als je de kabel door het doorvoerrubber hebt, moet je eerst recht naar beneden omdat er plaatwerk voor zit. Dan kun je net zo goed langs de dorpel. Daar ben je dan toch alom maar even te uppen.
ik zal ook een achteruitrijcamera monteren, en zal deze keer proberen om foto's te nemen. ik zal dit doen via de hemelbekleding omdat je hierbij minder moet uitbouwen dan via de voetruimtes.
mvg
nene, een nummerplaatverlichtingscameramodule (scrabble!)Een golf 6 camera bedoel je? Kun je beter via de dorpels doen. Als je de kabel door het doorvoerrubber hebt, moet je eerst recht naar beneden omdat er plaatwerk voor zit. Dan kun je net zo goed langs de dorpel. Daar ben je dan toch al
nene, een nummerplaatverlichtingscameramodule (scrabble!)
zoals jij het zegt, idd best via de dorpels. heb ook al gekeken naar een draadloze camera, dus enkel stroom van je achteruitrijlicht, maar die vertrouw ik toch niet echt..
mvg
een nummerplaatverlichtingscameramodule (scrabble!)
mvg
ofwel heb ik erover gelezen, maar waar kan je die adapter bestellen?
zo'n klaplogo heb ik al voor een 200€ nieuw, dus dan is het misschien wel nog eens de moeite mocht die plaat niet veel kosten/makkelijk te verkrijgen zijn!
mvg
ofwel heb ik erover gelezen, maar waar kan je die adapter bestellen?
zo'n klaplogo heb ik al voor een 200€ nieuw, dus dan is het misschien wel nog eens de moeite mocht die plaat niet veel kosten/makkelijk te verkrijgen zijn!
mvg
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.