voorbeelden van achteruitrijcamera's

image.jpg
Zelf heb ik hem in de linker kentekenplaatverlichting gestopt.

zit hier ook led kenteken verlichting bij in ? of gaat deze over de bestaande halogeen bulb heen ?

Ik baal echt dat de spiegels niet kunnen "dippen" als je achteruit rijdt, ik doe bij fileparkeren altijd de spiegels nar beneden stellen. maar een camera is wel een mooie optie zo in de kentekenverlichting of achter t logo

@pinkypink: Heel simpel, in de kofferbak zitten twee luchtgaten aan de achterkant, dichtgemaakt met plastic roostertjes en rubber flappen om de zaak dicht te houden. Deze roostertjes kun je er uit klikken met de lipjes die erop zitten.

Wie heeft er een achteruitrijcamera in zijn polo r6 zitten en waar hebben jullie die gekocht. Wordt op veel sites helemaal doodgegooid met types maar er staat nooit specifiek POLO 2009+ bij ofzo. Heb nu niet echt een idee welke ik moet kopen.

Alvast bedankt

Gaaf allemaal jongens! Ik wil dit ook, maar god weet hoe ik de bedrading naar mijn Media Unit krijg? Hebben jullie dit via de vloer gedaan of?

om maar even te uppen.
ik zal ook een achteruitrijcamera monteren, en zal deze keer proberen om foto's te nemen. ik zal dit doen via de hemelbekleding omdat je hierbij minder moet uitbouwen dan via de voetruimtes.

mvg

Volkswagen  polo 6r 
om maar even te uppen.
ik zal ook een achteruitrijcamera monteren, en zal deze keer proberen om foto's te nemen. ik zal dit doen via de hemelbekleding omdat je hierbij minder moet uitbouwen dan via de voetruimtes.

mvg
Een golf 6 camera bedoel je? Kun je beter via de dorpels doen. Als je de kabel door het doorvoerrubber hebt, moet je eerst recht naar beneden omdat er plaatwerk voor zit. Dan kun je net zo goed langs de dorpel. Daar ben je dan toch al

Volkswagen  Polo BlueGT 
Een golf 6 camera bedoel je? Kun je beter via de dorpels doen. Als je de kabel door het doorvoerrubber hebt, moet je eerst recht naar beneden omdat er plaatwerk voor zit. Dan kun je net zo goed langs de dorpel. Daar ben je dan toch al
nene, een nummerplaatverlichtingscameramodule (scrabble!)
zoals jij het zegt, idd best via de dorpels. heb ook al gekeken naar een draadloze camera, dus enkel stroom van je achteruitrijlicht, maar die vertrouw ik toch niet echt..

mvg

Volkswagen  polo 6r 
nene, een nummerplaatverlichtingscameramodule (scrabble!)
zoals jij het zegt, idd best via de dorpels. heb ook al gekeken naar een draadloze camera, dus enkel stroom van je achteruitrijlicht, maar die vertrouw ik toch niet echt..

mvg

Ook die zijn via de dorpel het makkelijkst :P
een nummerplaatverlichtingscameramodule (scrabble!)

mvg

Acht keer woordwaarde? ;-)

Volkswagen  Polo BlueGT 
ofwel heb ik erover gelezen, maar waar kan je die adapter bestellen?
zo'n klaplogo heb ik al voor een 200€ nieuw, dus dan is het misschien wel nog eens de moeite mocht die plaat niet veel kosten/makkelijk te verkrijgen zijn!

mvg

Volkswagen  polo 6r 
zo'n klaplogo heb ik al voor een 200€ nieuw, dus dan is het misschien wel nog eens de moeite mocht die plaat niet veel kosten/makkelijk te verkrijgen zijn!

mvg

via carsystems daar kost de adapter los 40eu excl verzendkosten. en misschien ebay

mvg

Carsystems heeft een complete set voor de 6r, incl adapter en kabelboom (en camera natuurlijk :D ). Goede service hebben ze trouwens, de eerste die ik had besteld was 'gewoon' defect. Even gemaild, werdt een nieuwe opgestuurd en daarna hoefde ik pas de oude terug te sturen.

Volkswagen  Polo BlueGT 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!