Sommige tuners hebben hun egr en hun tuning naar 100pk in een programma zittenEven een update. Mistlampen zijn gefixed en hopelijk de airbag storing ook. Was geen goedkoop dingetje (stuur ring ofzo?) en geen garantie dat dit het zou kunnen oplossen maar hij heeft nu 150 km later geen storing nog gegeven dus dat is positief. Navigatie doet het nu ook dankzij een gps blokje alleen radio nog niet dus er zou nog een extra kabel naar de radio moeten gaan. Kijk morgen wel of ik evt dat kan laten doen. Telefoon koppelen met het mediascherm lukt niet, ligt waarschijnlijk aan de Bluetooth apparaat dus misschien moet ik maar een andere zoeken? Wil wel vanaf mijn stuur en scherm gewoon kunnen bellen, wel zo veilig.... Bluetooth audio doet het verder wel. Verder ook nieuw dashboard kastje laten plaatsen omdat de originele krom zat. De koppeling zal ik wss binnenkort moeten vervangen, hij trekt pas heel hoog op. Heb ook een set 17” velgen op het oog van vw origineel. Dus wie weet dat die er ook binnenkort onder komen, zal ik uiteraard ook een foto plaatsen hihi. Al met al heerlijke auto en ben er echt blij mee. Heb soms ook bijna het idee dat die gechipt is want hij loopt echt niet veel achter qua vermogen lijkt soms vergeleken met mijn Honda die 103 pk had.
Had ik ook ...uit voorzorg toen vervangen.. maar hij was ook heel zwaar.Mijn vorige 1.2 tdi was de koppelingspunt ook best hoog, ik weet niet of andere dit ook hadden?
Volkwagen
golf 8 2022