Hallo allemaal, ik ben Andries uit Ameide
Na een tijdje rondgelurkt te hebben op dit forum en al van verschillende handleidingen gebruikt gemaakt te hebben, vond ik het tijd om ook zelf eens voor te stellen.
Ik heb een polo 6r in de kleur Pepper Gray met de 1.2 CGPA motor, een traag hok, maar ik ben er erg blij mee, de motor is vrij taai en onderhoud gaat eigenlijk te makkelijk.
Gelukkig is het wel een Highline uitvoering dus de stoelen zijn erg prettig en cruise control en een regensensor zaten er al in.
Eigen mods:
OEM Multifunctioneel stuur ingebouwd van een Scirocco
OEM Alarm ingebouwd met originele interieurbewaking
OEM zwarte hemelbekleding ingebouwd afkomstig uit een polo GTI
OEM Remtrommels omgebouwd naar schijfremmen achter, met enkel nieuwe en originele onderdelen.
OEM MFA+ Teller ingebouwd afkomstig uit een Polo BlueGT (Needle sweep geactiveerd)
12V aansluiting achterin in de armsteun
Blauwe remklauwen rondom (eraf gehaald, gestraald, geverfd. NIET gebeund)
Hoogglans zwarte spiegelkappen
Handschoenenvak verlichting ingebouwd dmv originele interieurverlichting en een switch uit een kia
Zwarte Borbet Y velgen 17"
Vland achterlampen full LED met dynamische knipperlichten
U-LED koplampen met dynamische knipperlichten
OEM Polo 6C Full-LED koplampen
Dynamische Spiegel-knipperlichten
Aftermarket navigatie
Aftermarket interieur/sfeerverlichting
Aftermarket achteruitrij camera, planning is om die OEM te doen
Audison Prima APBX 10 AS Subwoofer
Onderhoudstechnisch is de auto in topstaat, ik ben zelf monteur en doe alles zelf. Bijna niks onder de auto is nog niet vervangen.
Ik wil nog een aantal dingen gaan upgraden. Ik wil bijvoorbeeld de verlichting rondom nog aanpassen naar originele LED/Xenon verlichting, dit gaat dan samenvallen met een BCM upgrade en het installeren van AFS.
Ik heb ook besloten dat als de motor ooit in elkaar naait dat er dan een 1.2 tsi of beter in moet komen, maar dat is een zorg voor later.
Na een tijdje rondgelurkt te hebben op dit forum en al van verschillende handleidingen gebruikt gemaakt te hebben, vond ik het tijd om ook zelf eens voor te stellen.
Ik heb een polo 6r in de kleur Pepper Gray met de 1.2 CGPA motor, een traag hok, maar ik ben er erg blij mee, de motor is vrij taai en onderhoud gaat eigenlijk te makkelijk.
Gelukkig is het wel een Highline uitvoering dus de stoelen zijn erg prettig en cruise control en een regensensor zaten er al in.
Eigen mods:
OEM Multifunctioneel stuur ingebouwd van een Scirocco
OEM Alarm ingebouwd met originele interieurbewaking
OEM zwarte hemelbekleding ingebouwd afkomstig uit een polo GTI
OEM Remtrommels omgebouwd naar schijfremmen achter, met enkel nieuwe en originele onderdelen.
OEM MFA+ Teller ingebouwd afkomstig uit een Polo BlueGT (Needle sweep geactiveerd)
12V aansluiting achterin in de armsteun
Blauwe remklauwen rondom (eraf gehaald, gestraald, geverfd. NIET gebeund)
Hoogglans zwarte spiegelkappen
Handschoenenvak verlichting ingebouwd dmv originele interieurverlichting en een switch uit een kia
Zwarte Borbet Y velgen 17"
Vland achterlampen full LED met dynamische knipperlichten
OEM Polo 6C Full-LED koplampen
Dynamische Spiegel-knipperlichten
Aftermarket navigatie
Aftermarket interieur/sfeerverlichting
Aftermarket achteruitrij camera, planning is om die OEM te doen
Audison Prima APBX 10 AS Subwoofer
Onderhoudstechnisch is de auto in topstaat, ik ben zelf monteur en doe alles zelf. Bijna niks onder de auto is nog niet vervangen.
Ik wil nog een aantal dingen gaan upgraden. Ik wil bijvoorbeeld de verlichting rondom nog aanpassen naar originele LED/Xenon verlichting, dit gaat dan samenvallen met een BCM upgrade en het installeren van AFS.
Ik heb ook besloten dat als de motor ooit in elkaar naait dat er dan een 1.2 tsi of beter in moet komen, maar dat is een zorg voor later.
Laatst bewerkt: