Serieus hahaha, dan ben ik wel even benieuwd hahaJe zit 10min bij mij vandaan, zal vast wel goedkomen
Volkswagen
Polo 9N & Passat B6
1.4 16v 75PK
Serieus hahaha, dan ben ik wel even benieuwd hahaJe zit 10min bij mij vandaan, zal vast wel goedkomen
Polo 9N/9N3 was alleen regensensor i.c.m. zelf dimmende binnenspiegel.Welkom Quentin! Je hebt een hele complete Polo zo te zien. De Polo 9N met licht en regensensor zie je niet veel volgens mij.
Veel leesplezier en veilige km's gewenst!
Enfin, je snapt wat ik zegPolo 9N/9N3 was alleen regensensor i.c.m. zelf dimmende binnenspiegel.
Geen lichtsensor
Net als de 5 deurs zelfde speakers als voorNou vandaag is het niks meer geworden om naar de sloop tegaan, aangezien dhl weer eens lekker op tijd was :/ achja dan morgen ochtend maar gaan
Boodschappenlijstje is ook al klaar:
*ibiza 6l stuurknoppen
*polo 9n achterste interieur panelen + speaker frame met speakers
*polo 9n comfortmodule
Tevens nog even een vraag, de 9n 3 deurs heeft die achter enkel coax speakers of compo setjes fabrieks af?
@_Maarten_ oh huh, mijn 9N had toentertijd geen tweeters in de achterdeuren. Was dit een optie o.i.d?
Anyways, welkom Quentin, veel plezier met je "nieuwe" 9N!
Daar ben ik me van bewust, en inderdaad dit betreft een discover media waar ik nog wel eens wat mee doe, zoals te zien op de foto haha.
Dat zeer zeker, we zijn overigens ook bezig om de brug te kunnen verhuren, dus wie weet als er animo voor is binnen dit forum wil ik daar ook best wat updates over posten.Lekker zo'n overdekte werkruimte
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.