Voorstellen Rudy; Polo AW R-line 1.5 TSi DSG

RudeRuud

Actief lid
32
26
34
Hallo,

Bijdeze wil ik mij voorstellen. op dit moment rijdt ik een voorloop Polo met een 1 liter. De Polo in bestelling laat zooooo lang op zich wachten..... Op dit moment is de status: "in afwachting productie". Geen idee wat dit inhoud.

Ik heb me alvast lid gemaakt op deze site. Mijn toekomstige wagen:

Specificaties:
kleur interieur: stof/ leder zwart/grijs
kleur auto: limestone grey metallic

Extra opties
Motoraanduiding op achterklep laten vervallen (0NA)
Achteruitrijcamera (Rear View) (KA1)
Metallic lak (CL03a)
Spiegelpakket (6YD)
Digitaal instrumentenpaneel (Active Info Display) (9S0)
High-end geluidsysteem Beats® (9VG)
Advance pakket (W07)
Led pakket (W91)
Panoramaschuif-kanteldak, elektrisch bedienbaar (3FB)
R-Line Art Velours/carbon Flag titaanzwart-flint grey (OK)
Limestone Grey metallic (Z1)
Velgen 'Bonneville' bi-color, 17 inch lichtmetaal (PJA/WII)
R-Line exterieur- en interieurpakket (WII/PJ6)

Weten jullie een dealer die deze polo 1.5 al heeft voor een proefrit??? ik namelijk erg benieuwd naar de rijkarakteristiek. Dit in vergelijking met een 1 liter 3cyl motor.

Met vriendelijke groet,

Rudy
 
Volkswagen  Polo AW 1.5 TSI 110 Highline Business R  1.5 TSI Dsg 150pk 
de 1.5 rijd 400% beter dan de 1.0 dus ga er maar vanuit dat het beter word, de 1.5 polo is volgens mij nog neit in NL die is nog neit heel lang te configureren
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Welkom Rudy. Voor deze ging ik oorspronkelijk ook. Maar toen kwam er een 1 jaar oude GTI met allerlei toeters en bellen voorbij voor ongeveer hetzelfde bedrag. Met bijkomend voordeel van 5 dagen wachten ipv 8 maanden.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!