Voorstellen Voorstellen

Hallo allemaal,

Ik ben Ashley en ben trotse eigenaar van een Energetic Orange Polo AW uit 2018

In een jaar tijd al wat dingen aangepast. de grote originele spoiler, een custom dubbel pijp uitlaat en verlaagd (eerst een vet van Billstein/eibach nu een schroefset van Lowtec HighLow4)

Ik heb al wat nagezocht op het forum maar ambient verlichting en de misschien mogelijkheid met bedienen in het multimedia systeem (kan ook bij de golf 7). Is nog allemaal even puzzelen vooral ook met de stroomvoorziening en wat moet je nou allemaal los hebben.

Hieronder een paar foto’s van mijn polo.
 

Bijlagen

  • 8504ecf4-6e6e-4812-9ce7-d155380fcdc6.jpeg
    8504ecf4-6e6e-4812-9ce7-d155380fcdc6.jpeg
    322.5 KB · Weergaven: 51
  • IMG_8297.jpeg
    IMG_8297.jpeg
    7.6 MB · Weergaven: 41
  • IMG_8041.jpeg
    IMG_8041.jpeg
    5.1 MB · Weergaven: 43
  • IMG_4071.jpeg
    IMG_4071.jpeg
    13.8 MB · Weergaven: 49
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo  1.0 TSI 
Welkom op het forum Ashley en een hele mooie polo met dito opties en kleur. Is dit een "echte" uitlaat of alleen de pijpjes? Heb het nergens terug kunnen vinden en vind het zonde dat de GTI uitvoering ook niet hetzelfde systeem heeft als de golf GTI. Staat hem echt heel goed.
 
Volkswagen  Polo  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Essie_bwsm
Welkom op het forum Ashley en een hele mooie polo met dito opties en kleur. Is dit een "echte" uitlaat of alleen de pijpjes? Heb het nergens terug kunnen vinden en vind het zonde dat de GTI uitvoering ook niet hetzelfde systeem heeft als de golf GTI. Staat hem echt heel goed.
De uitlaat heb ik custom laten maken, vanaf achter de middendemper is RVS. Met een stuk of 40 piecuts om de bak van het reserve wiel heen.
 

Bijlagen

  • IMG_6246.jpeg
    IMG_6246.jpeg
    1.3 MB · Weergaven: 17
Volkswagen  Polo  1.0 TSI 
  • Geweldig
Waarderingen: HoMi
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!