LoneFalcon
Bekend lid
Yup, radio harder zetten, hoor je er niks meer vanIk heb precies hetzelfde! Heeft er iemand al een oplossing?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Yup, radio harder zetten, hoor je er niks meer vanIk heb precies hetzelfde! Heeft er iemand al een oplossing?
Ik heb precies hetzelfde probleem met mijn polo 6C. Geluid is bij mij alleen hoorbaar indien de motor warm is. Geluid is goed te horen op constante snelheden tot +-80kmpu. Ben langs de dealer geweest en hebben uitgebreide testrit gemaakt geluid was het beste hoorbaar bij constant 20/25 rijden in de 2e versnelling, indien het gaspedaal wordt ingetrapt of losgelaten verwijnt het geluid direct. Tot op heden helaas nog geen oplossing.
Zaten hier grote kosten aan verbonden? Ik heb precies het zelfde probleem en begin mij er ook aan te storen. Het klinkt als een vrij simpele oplossing.Eergisteren bij vd Brug in Drachten geweest met Polo 1.2 TSI Bluemotion najaar 2014 (terugroepactie nokkenas). Tevens hebben ze het piepen verholpen is bekend probleem konden ze vinden in de database, met een bekende oplossing, applaus voor de vd Brug.
Euvel: Piepend geluid in 3de versnelling bij 50 km/h constant (database melding)
Oplossing: Vervangen van lucht en dan nog iets pijp.
Zou ik ook wel willen weten.Zaten hier grote kosten aan verbonden? Ik heb precies het zelfde probleem en begin mij er ook aan te storen. Het klinkt als een vrij simpele oplossing.
Gewoon even onder de motorkap kijken.Zit dit ook op een 1.2 TDI? De Seat heeft hier ook last van. Geluid verdwijnt inderdaad bij gas loslaten en gasgeven. Constante snelheid giert ie behoorlijk.
laat maar zag geen plastic slang in mijn AW. Dan hebben ze dit aangepast.Voor de Polo AW 2018 welk onderdeel heb je hiervoor nodig? Of is deze al standaard van rubber ipv plastic?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.