Vreemd geluid bij ontgrendelen auto

Naou

Nieuw lid
Ik ben sinds 5 dagen eigenaresse van een polo uit 2018.
Sinds gister krijg ik een gek geluid bij het ontgrendelen wat ik eerder niet heb gehoord en wat ik niet kan plaatsen.

In de link hoor je het geluid, iemand die weet wat het is en hoe ik het wegkrijg?

Volkswagen  Polo 2018 
Klinkt als een keer waarbij er een min-contact niet goed zat bij het aanhaken van de caravan (overigens niet bij mijn Polo uiteraard). Toen kwam er eenzelfde geluid uit een module in de auto omdat hij zijn stroom o.i.d. niet goed kwijt kon.

Overigens; welkom op het forum.

Saab  9-3 Vector 2008 
Klinkt als een keer waarbij er een min-contact niet goed zat bij het aanhaken van de caravan (overigens niet bij mijn Polo uiteraard). Toen kwam er eenzelfde geluid uit een module in de auto omdat hij zijn stroom o.i.d. niet goed kwijt kon.

Overigens; welkom op het forum.
Dank voor je reactie.
Heb je een idee hoe ik dat kan oplossen?

Volkswagen  Polo 2018 
Is toen opgelost door te luisteren waar het geluid exact vandaan kwam en daarna de bedrading/verbindingen te checken.

Saab  9-3 Vector 2008 
  • Leuk
Waarderingen: Naou
Als je de auto nu 5 dagen hebt en bij een garage hebt gekocht, zou ik even teruggaan.

Seat  Arona 2020 
Klink ook wel een beetje als een slot dat niet helemaal super terug gaat.
Geluid opsporen en dan uitzoeken wat het precies is.
Of te wel 5 dagen geleden gekocht = garantie garage?
Ja wilde zelf weten wat t was

Volkswagen  Polo 2018 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!