Vreemd geluid; wie herkent dit?

Hoi iedereen, ik ben Iris, 19 jaar en ben nieuw op dit forum. Ik ben in bezit van een VW Polo 9N uit 2002; 1.2 benzine. Ik ben lid geworden van deze groep aangezien mijn auto, sinds gister, iets vreemds vertoont. Ik ben er van bewust dat het veel dingen kunnen zijn, dat jullie mijn auto niet kunnen inspecteren en het een vaag verhaal kan zijn, maar misschien dat iemand het verhaal (her)kent..

Gister reed ik weg met de polo en hoorde ik, terwijl ik in mijn tweede versnelling zat en reed, een heel hard geluid (alsof je probeert te rijden terwijl de auto niet goed in de versnelling staat). Ik heb zsm de motor uitgezet en herstart; ik heb er geen last meer van gehad tijdens die rit.

Vandaag reed ik naar de supermarkt; nergens last van. Wou ik naar huis; deed hij het wéér, in de eerste versnelling.

Het geluid ontstaat dus niet meteen na de start, maar terwijl ik rijd.

(her)kent iemand dit?

Helaas het geluid nog niet op film kunnen krijgen.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo  1.2 9n 
We kunnen hier ook geen oplossing geven, Met een beschrijving zonder filmpje met geluid is het vrijwel onmogelijk om tot de aard van het probleem te komen. Inderdaad, wat iichel zegt, het is beter om gewoon langs de garage te gaan om de auto te laten controleren.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!