M_1.8T-1.2TSI
Actief lid
Met een wat zwaardere lading in de auto optrekken voelde ik dat de motor alle kanten op ging, dat wordt dus uitvogelen welke motorsteun kapot is...
Volkswagen
Polo 6R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nog niet helaas, ik ga de onderste motorsteun vervangen omdat er veel speling op zit, en zal zien of de irritante bonken daardoor minder worden, maar ik verwacht van niet helaas...En nog iets gevonden ?
Ik zal dit eens controleren dit weekend, bedankt voor de tip! Ik kom hier nog op terug.Hallo controleer ook eens de motor kabelboom op door schuren met name bij start motor
wat nog wel eens gebeurt dat de kabelboom iets tegen de start motor aan ligt en doorscheurt
en vooral met lastwissel heel kortstondig sluiting maakt vaak gebeurt dit bij een verstuiver draad .
gevolg even een hik maar vaak geen storing opslag
goed kijken vaak is het maar een heel klein schuur plekje
groet Donna
Ik ben nu aan het kijken, als ik met de kabels speel, dan gaat die raar doen.... maar kan ook geen kabels vinden die schade hebben...Hallo controleer ook eens de motor kabelboom op door schuren met name bij start motor
wat nog wel eens gebeurt dat de kabelboom iets tegen de start motor aan ligt en doorscheurt
en vooral met lastwissel heel kortstondig sluiting maakt vaak gebeurt dit bij een verstuiver draad .
gevolg even een hik maar vaak geen storing opslag
goed kijken vaak is het maar een heel klein schuur plekje
groet Donna
Dat weet ik niet, maar 3 canbus kabels zijn licht beschadigd, ik ga even wat tape over de 3 individueel doen en proberen...Maken de kabeltjes ook ergens kortsluiting of onderling contact? mijn polo heeft een beetje de zelfde verschijnselen, dus ik ga morgen denk ik ook eens even zoeken. Ik heb wel al nieuwe bougiekabels besteld, maar dat kan nooit kwaad lijkt me.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.