Vw polo 1.2 tdi Injector op injector vervangen maar niet verholpen

Goedenavond,
Wie kan mij helpen. Het zijn allemaal revisie injectoren
Heb injector nummer 3 vervangen van mijn tdi en na twee dagen was nummer 2 stuk. Na een paar dagen is nummer 1 ook stuk. Die heb ik ook laten vervangen. Na het vervangen bleeft ook al die keren de motor tikken bij optrekken. Na een paar dagen is weer nummer 2 stuk. Weer laten vervangen. Nu heb ik weer het zelfde probleem. Spiraal en motormanagement lampjes branden. Wat kan ik nog meer kijken. Het inleren is goed gedaan.
 
volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 75pk 
Wat dacht je van diagnose stellen????

the-parts-cannon-because-sometimes-you-just-dont-have-a-472442.png


Welke foutcode zit er in? Een range fout kan ook een mechanisch onderliggend probleem zijn
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4TSI 
pompjes van de 1.2 tdi ( eigenijk alle commonrail pompen) gaan wel vaker stuk, je krijgt metaal schilvertjes in je brandstof syteem en in je filter, en daarna ook in je injectoren. als ik je post zo lees heb je alleen de injectoren vervangen en niet je brandstof filter. puntje van gebrek aan kennis!
 
Volkswagen  Polo 6r bluemotion  1.2 TDI 75pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!