RobinKors
Bekend lid
Apk of RDW?
RDW kenteken moet er nog op!
Volkswagen
Polo 6r
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Apk of RDW?
Door het Corona virus is vandaag me auto niet gekeurd! lijkt er bijna op dat ik echt moet wachten tot 6 April of zelf als tegen zit nog langer! wat een drama. ONGEDULDIG!
Jaa dat is waar wachten zeker waard straks! Kan ik mooi wat dingen bestellen zoals schakelaar met auto functie. Nog even uitzoeken of de regensensor ook lichtsensor is. Komt goed allemaalBalen zeg!!!
Hij ziet er wel goed uit, dus vast het wachten waard! Sterkte
Je kan altijd verder kijken toch? Voor dat bedrag heb je echt wel een mooie Polo met genoeg opties.Met de besluit dat RDW ook tot 1 Juni geen personen auto's gaat keuren. Zit ik toch erg te twijfelen aan of zo lang ga wachten. voordeel is betaald is er nog niet. maar wat komt er op mijn pad in deze prijsklasse en leuke opties? mensen nog wat anders leuk zien staan van ongeveer 8000/9000 wel polo natuurlijk
Heeft iemand hier een linkje voor?Misschien hoogglans zwarte radio en airco omlijsting?
Je kan altijd verder kijken toch? Voor dat bedrag heb je echt wel een mooie Polo met genoeg opties.
Vraag is alleen, ga je nu bij een autodealer op kantoor zitten om een auto te kopen? Wel minimaal 1.5m afstand houden hè en geen handen schudden
Ik heb mijn VW polo 6r te koop, 77kw, en 140k gelopen. Ik verkoop hem voor 7000 euro.Met de besluit dat RDW ook tot 1 Juni geen personen auto's gaat keuren. Zit ik toch erg te twijfelen aan of zo lang ga wachten. voordeel is betaald is er nog niet. maar wat komt er op mijn pad in deze prijsklasse en leuke opties? mensen nog wat anders leuk zien staan van ongeveer 8000/9000 wel polo natuurlijk
Ik heb mijn VW polo 6r te koop, 77kw, en 140k gelopen. Ik verkoop hem voor 6500 euro.
Heb een Polo GTI gekocht dus vandaar.
Ik heb mijn VW polo 6r te koop, 77kw, en 140k gelopen. Ik verkoop hem voor 7000 euro.
Heb een Polo GTI gekocht dus vandaar.
Oké, ik hoor het dan wel!Bedankt voor je aanbod! Leuke auto dat zeker. Ik wacht het nieuws hier boven af en misschien als dat niet door gaat is dit mooie optie!
Is dat niet alleen voor RDW autobedrijven?Bovag is bezig met RDW om import keuring weer te laten gaan. Hier wat informatie
Mijn BOVAG - RDW hervat importkeuringen
mijn.bovag.nl
Maar net hoe zinnig je bentvoor 9k moet je toch een mooie polo kunnen scoren, ik heb voor de mijne net iets minder betaald, en dan zou ik persoonlijk toch ook voor een uitvoering met climate control gaan, ziet er mooier uit en werkt natuurlijk beter. Heb een crosspolo en voor mijn gevoel zijn die nog net iets duurder dan een "normale" polo.
Als ik op gaspedaal kijk polo's 6r met clima en cc, max 120k gelopen krijg ik 70 hits. Moet toch wel iets tussen zitten lijkt me
Bijvoorbeeld:
Volkswagen Polo 1.2 TSI Highline Bj.2014 / PDC / 61dkm / clima 2014 Benzine - Occasion te koop op AutoWereld.nl
Foto's Volkswagen Polo - 1.2 TSI Highline Bj.2014 / PDC / 61dkm / clima uit 2014, 61.590 km, Benzine, Hatchback, Handgeschakeld, Grijswww.autowereld.nl
voor 9k moet je toch een mooie polo kunnen scoren, ik heb voor de mijne net iets minder betaald, en dan zou ik persoonlijk toch ook voor een uitvoering met climate control gaan, ziet er mooier uit en werkt natuurlijk beter. Heb een crosspolo en voor mijn gevoel zijn die nog net iets duurder dan een "normale" polo.
Als ik op gaspedaal kijk polo's 6r met clima en cc, max 120k gelopen krijg ik 70 hits. Moet toch wel iets tussen zitten lijkt me
Bijvoorbeeld:
Volkswagen Polo 1.2 TSI Highline Bj.2014 / PDC / 61dkm / clima 2014 Benzine - Occasion te koop op AutoWereld.nl
Foto's Volkswagen Polo - 1.2 TSI Highline Bj.2014 / PDC / 61dkm / clima uit 2014, 61.590 km, Benzine, Hatchback, Handgeschakeld, Grijswww.autowereld.nl
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.