Te koop VW Polo 6R 1.6 TDI

olopvw TDI

Actief lid
Vraagprijs €
9.800
Hallo iedereen,

Na vier jaar verkoop ik mijn

VW POLO 6R 5D 2009
CAYA 1.6 TDI CR 16V EURO5
APK tot maart 2025
+ 377.XXX in km NAP

Proffesioneel getuned bij Van Vught Tuning , stoot bijna geen rook en roet uit !

Meeste onderdelen zijn vernieuwd, voor dubbele kilometers en sterk verbeterd rijeigenschappen zoals

4x OEN VDO/ Continental 03L130277S verstuivers
2.0 GTC1549VZ Hybride turbo
Brandstofpomp
RVS 3 inch : downpipe, uitlaat en sport demper
Cold air intake
Inlaat spruitstuk
Diverse sensoren
Banden en grote geventileerd remmen.
SACHS Performance +550NM Koppelingset
Dynamo + ACCU
Ophangingen en stuurdelen
Nog veel meer…

Overige specificaties:

- Stoelverwarming
- GTI achterbumper met WRC diffuser en WRC spoiler
- Afneembare trekhaak
- Polo 6C highline interieur kuipstoelen
- Polo 6C deurpanelen
- Seat Toledo MFA teller incl olie temperatuur
- live data scherm
- Golf 6 MF stuur
- RCD 330 met apple carplay
- Achteruitrijcamera
- R-line voorbumper
- 6C led koplampen
- 18" Audi rotor velgen OEM
- Winter banden.
- Grotere intercooler

Incl. facturen en meetrapporten. Unieke polo qua prestaties en vebruik. Hierbij tekoop omdat ik iets anders wil gaan rijden en geen extra plek heb. Je krijg er een hoop nieuwe en zgan onderdelen erbij. Uitgebreide inspectie en proefrit mogelijk.

Bijlagen

• IMG_2081.jpeg
    IMG_2081.jpeg
    10.2 MB · Weergaven: 60
  • IMG_2083.jpeg
    IMG_2083.jpeg
    226.4 KB · Weergaven: 59
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R 
9800 is veel te veel.

Zelfde auto werd hier voor 6000 euro aangeboden.:laughing:

JerolDD, Deze heb ik toen gekocht en ben voor duizenden euros aan gaan vernieuwen en verbeteren voor de lol, . Ben jij wel nog steeds het zelfde persoon van vier jaar terug dan :))!

Er staan polonaise van -+ 2,500 euro op marktplaats naar jou behoeftes, als je dit te veel vindt en hoef je hier eigenlijk niet belachelijk te doen

Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R 
Hoeveel pk heeft de polo?
je mag proefrit rijden en het aantal pk en nm raden. Er is plek voor meer pks maar dan begint die te roken en roeten ( nu bijna niks met veel vermogen ). Ik heb er al voorbeelden gezien met tussen de 240 & 300pk.

Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R 
te duur. je probeert wss je mods weer terug te verdienen, maar dat werkt niet echt zo... Het is en blijft een 16 jaar oude auto met 4 ton op de teller.

Volkswagen  Polo 6R 2012 & BMW 3-serie G20 2021 
Is mijn vraagprijs en gaat niet weg voor habbekrats :) als je niet de koper wilt zijn kun je beter focussen op die van je eigen. een golf 2 met van alles aan gereviseerd en geupgrade hoeft ook niet voor paar duizend weg. Het is nu niet zomaar een auto, blijft zuinig in vebruik met veel vermogen en dat zie bijna nergens terug. Zoals gezegd duizenden euros aan onderdelen vernieuwd zoals verstuivers,turbo,racekoppeling, uitlaat, ophanging en ophangingen en stuurdelen, nog veel meer en hierdoor uniek. Compressie is goed en kunnen makkelijk 800 ton halen. Mooi polo van buiten, binnen en aan onderdelen.

Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R 
Visueel mooie auto! Meer dan een ton extra gelopen en 4 jaar ouder maar wel €3.800 duurder is dan wel bijzonder. :)
Zeker en 5D alleen jammer geen open dak maar van binnen super netjes. Motor ziet er schoon uit van binnen, wat dingen aan gereviseerd en goed getest vandaar nieuwe verstuivers, hybride turbo + en 550 NM Sachs performances koppeling met volledig 3
Inch uitlaat tot aan demper + VVT heeft em zeer goed getuned, er was plek voor meer PK’s maar wij wilden dit keer geen rook en roet en dag was bijna om. Het rijdt als de jouwe met stage1 tuning zonder aanpassingen en het brandstof en olie verbruik is super laag met dit vermogen. Is vier jaar jonger en beter op opgeworden. Is een auto die in waarde moet stijgen.

Volkswagen  Polo 6R 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!