Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja inderdaad lekker plezier van gehad pffff
Ik ben namelijk ook op zoek naar zo een denver velg, wat is de maat van deze velg, en bandenmaat?, ik heb namelijk de zelfde auto. En heb je de auto moeten verhogen voor dit?Afgelopen donderdag gezellig bij @capszz geweest om de polo een keer goed onder handen te laten nemen, hij staat er nu weer tip top bij zeg wauw beter als nieuw de kleur/glans springt er nu echt vanaf. Ben zelf een hobby detailer dus had hem redelijk bijgehouden maar deze glans had ik echt niet verwacht helemaal happy, hij gaat nog een flinke stap verder met het juiste materiaal en producten. Is ook niet gauw tevreden en probeert toch het laatste haast onzichtbare krasje weg te krijgen, hierdoor is zelfs met zijn felle LED-schijnwerper niets te vinden en is de lak zo glad als zwart natuurijs. Maar genoeg gezegd en hieronder de foto's van het dikke resultaat bling bling.
Heb jij enig idee waar ik deze kan vinden?Deze velgen/banden zitten standaard onder de GTI
Denver 7.0x17 5x100 ET46 naafgat 57.1
Bandenmaat 215x40R17
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.