VW Polo 6R R-Line pakket

Ik vind de stoelen wel mooi, alleen dat grote R-line logo op de hoofdsteunen.. Ai... Of ben ik nu een azijnpisser :lol:

Die foto's van autoweek zijn sowieso nep. Die hele auto is gephotoshopped. Dat wordt overigens altijd gedaan voor nieuwe modellen die ze zo perfect mogelijk willen presenteren.

Alle reflecties zijn ook allemaal nep, glinsteringen etc. etc.

Hee hallo ik heb net zo,n ding besteld 7 dsg 105 pk met panoramadak in het wit full options maar ik vind m in het echt er ook wel aardig uit zien hoor :D
Krijg hem 26 maart

Sportonderstel zit erbij! Standaard! ;)

Zo ziet ie eruit met schroefset e.v.t :mrgreen: enzostyled 3deurs!

[resize=600:zqxkwoev]http://img155.imageshack.us/img155/7643/volkswagenpolorline1.jpg[/resize:zqxkwoev]

Zo laag lag mn vorige wagentje deze maar redelijk beschaafd laten.
Wil m nog wel latten chippen naar 133pk of is dat een dikke afrader en kan iemand mij vertelen wat een multimedia aansluitbox inhoud zag net dat ik die ook heb heb geloof ik alle opties behalve park distance control vin rondje in achterbumper niet zo mooi

Multimedia aansluitbox is de aansluiting waarop je bijv je iphone of usb stick in ken plaatsen om muziek af te spelen :geek: :mrgreen:

mmm heb ook nog 40 euri betaald voor iphone adapter :?
en nog aparte bluetooth iets voor mn car kit mmmm mischien ff eerder op dit forum moeten kijken dan ff inpuls aankoop doen :D :D :D :D

DrivingNightmare zei:
haha en ook nog traag van begrip vergeef het me maar ben ook al 30 geweest :D

Welkom dan ben je niet de oudste want er zijn personen die zijn nog ouder op het forum o.a. Ger. En de jongste ook niet ;)

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!