Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klopt maar er zijn uitzonderingen, hier worden de Duitse types genoemd, maar niet de door Pon verzonnen modelllen. Bijv. bij de Polo 6C Bluemotion 1.0TSI) uitvoering staat vaak Trendline op de sticker omdat Pon die uitvoeringen zelf bij de fabriek samenstelt. Zelfde geldt bij Editions bijvoorbeeld, daar staat vaak gewoon Comfortline op de sticker.
Misschien een vreemde vraag maar welke vloeistoffen heb je in de kofferbak liggenNou, na lang wachten heb het een en ander aangepast.
1) nieuwe stuur (zie foto)
2) Dubbele bodemlaag gemaakt en bekleed (zie foto)
3) In kleur gespoten handvaten gekocht en gemonteerd (zie foto)
4) Highline bumper grill en motorgrill (zie foto)
5) Armsteun oem kwaliteit (zie foto)
6) RVS pedalen (zie foto)
7) carbon look op stuur gezet.
hoop nog de ramen zsm te blinderen, cruise control en camera inbouw (cheap variant van alibaba).
Al met al oogt alles nu veel beter uit.
En vandaag officieel de 100.000 km grens bereikt (met een motor dat pas 1500 km gereden heeft )
Ik zie koelvloeistof een heule hoop ruitenwisservloeistof en olie altijd handig dit bij je te hebben!Misschien een vreemde vraag maar welke vloeistoffen heb je in de kofferbak liggen
Precies dat dacht ik # van andere kun je lerenIk zie koelvloeistof een heule hoop ruitenwisservloeistof en olie altijd handig dit bij je te hebben!
@SY96 en koelvloeistof hebben een moeizame relatie samen. Van de therapeut moest hij één worden met koelvloeistof en daarom transporteert hij het ook met de liters.Precies dat dacht ik # van andere kun je leren
Maar koelvloeistof is da nie overbodig? Of hebben jullie deze wel eens bij moeten vullen weet niet hoe dat zit met een polo heb deze pas aantal maanden
om toch even serieus antwoord te geven op deze vraag.Misschien een vreemde vraag maar welke vloeistoffen heb je in de kofferbak liggen
LOL die roze flessen stammen nog uit de tijd dat mijn oude 1.2 tsi motor koelvloeistof lekte a.g.v. een scheur in het blok.Misschien een vreemde vraag maar welke vloeistoffen heb je in de kofferbak liggen
Waarom de rcd330 en niet een rns?Ik heb alles van begin tot eind doorgenomen, mooi vooruit gang! Tipje: Neem is een kijkje naar een RCD 330 plus, ben er zelf zeeer tevreden over.
+ zag dat er nog geen linkje was geplaatst voor automatten. Winparts.nl even op kenteken zoeken en dan volgt het vanzelf
En hoe wil je de auto gebruiken? Sportief of zuinig?
Als je voorzuinigheid gaat, raad ik je 6c orginele lichtmetalen bluemotion velgen aan, bluemotion grill, bluemotion achter spoiler etc
En om opties in je auto te ontgrendelen denk aan autolock/autounlock, emergencybreak bochtrij verlichting etc zoek eens op marktplaats in je omgeving vast wel iemand die rond de 25-30€ dit aanbiedt.
Ik heb mijn orginele rns eruit gehaald puur voor om apple carplay te kunnen gebruiken. Beetje apple gek hierzoWaarom de rcd330 en niet een rns?
Waarom de rcd330 en niet een rns?
RCD plus kan niet op 6r toch??Ik heb alles van begin tot eind doorgenomen, mooi vooruit gang! Tipje: Neem is een kijkje naar een RCD 330 plus, ben er zelf zeeer tevreden over.
+ zag dat er nog geen linkje was geplaatst voor automatten. Winparts.nl even op kenteken zoeken en dan volgt het vanzelf
En hoe wil je de auto gebruiken? Sportief of zuinig?
Als je voorzuinigheid gaat, raad ik je 6c orginele lichtmetalen bluemotion velgen aan, bluemotion grill, bluemotion achter spoiler etc
En om opties in je auto te ontgrendelen denk aan autolock/autounlock, emergencybreak bochtrij verlichting etc zoek eens op marktplaats in je omgeving vast wel iemand die rond de 25-30€ dit aanbiedt.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.