VW polo oem LED fabriek af

De regel is dat als er een schakelaar zit om de hoogte te regelen, dat deze moet werken. Dus met automatische regeling zit deze er niet. En dan zou je in deze situatie de auto niet daarop mogen afkeuren.
toch wel, want als er geen schakelaar zit dan zit er een automatische regeling bij xenon en led verlichting die dezelfde functie heeft als een schakelaar.. dus als één licht of beide niet bij starten op en neer gaan is er een probleem met één, of beide lichten ofwel met de automatische regeling en dus volgt er ook een afkeur.. dit wordt bij ons bij mijn weten altijd grondig gecontroleerd. heb ik ook ervaren op de keuring maar bij mij werkt alles netjes.

Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
dat ze idd wel of niet op en neer gaan bij het starten, en dus hun goei hoogte aan nemen zoals ze wettelijk moeten afgeregeld zijn, en dan wordt er zoals gewoonlijk gekeken naar het lichtbeeld en de afgetelde hoogte gelijk bij elke wagen. wat ook normaal is.

Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!