VW Polo S04 Edition
VW Polo S04 Edition

Showroom VW Polo S04 Edition

Ik heb deze Polo S04 recent gekocht en ben er zeer tevreden mee, en sindsdien ook constant mee bezig. Het plan is om hem netjes te onderhouden, en om dat ook eens zelf aan te pakken. Daarom hier op het forum gekomen.
Merk
Volkswagen
Model
9N3
Uitvoering
S04 Edition 1.4 80pk
Kleur
Blauw
Bouwjaar
2009
Welkom op het forum!

Leuk om te zien dat deze speciale uitvoering ook wen weg naar NL heeft gevonden. In totaal zijn er van deze S04 als het goed is 100 van geproduceerd. De S04 komt voort uit een sponsoring van Volkswagen bij Schalke 04 (een Duitse voetbalclub).

Standaard was de Polo ook voorzien van een striping op de zijkant maar wellicht dat de vorige eigenaar deze iets te aanwezig vond.

Veel plezier met de PoloVW-Polo-S04-Edition-559x373-338aef2627ce9cee.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow, Icarez en Sal
Het was een Kia Picanto 2019 lease :grin: zaten ook wel voordelen aan hoor maar eerlijk is eerlijk, de Polo rijd over het algemeen beter
De superieure wegligging van de Polo in zijn segment is wat ook mij zo enorm aanspreekt. Het voelt alsof je rijdt in een veel zwaardere en grotere auto dan de andere supermini's. Een maat van me zei dat hij mijn Polo zelfs beter op de weg vindt liggen dan hun Opel Astra. :)
 
Volkswagen  Polo 9N3 Optive  1.4 80pk 
  • Leuk
Waarderingen: Icarez
Welkom op het forum!

Leuk om te zien dat deze speciale uitvoering ook wen weg naar NL heeft gevonden. In totaal zijn er van deze S04 als het goed is 100 van geproduceerd. De S04 komt voort uit een sponsoring van Volkswagen bij Schalke 04 (een Duitse voetbalclub).

Standaard was de Polo ook voorzien van een striping op de zijkant maar wellicht dat de vorige eigenaar deze iets te aanwezig vond.

Veel plezier met de PoloVW-Polo-S04-Edition-559x373-338aef2627ce9cee.jpg

Hoi Maik,
Hij is in 2019 de grens overgestoken.
Was er zelf inderdaad ook achter gekomen dat het voor Schalke was, ik weet niet of de striping optioneel was of later weggehaald, ik zie er in ieder geval geen sporen van. En dan weer wel de spiegels in grijs, naja.. ik weet niet goed wat voor opties ze hadden :sweatsmile: en ook nergens te vinden of ze wel tot 100 zijn gekomen. Heb oude advertenties zitten zoeken en kon ergens in oost-europa eentje vinden met nummer 34, maar verder vrijwel niets.
 
Volkswagen  Polo 9N3 S04 Edition  1.4 16V 80pk 
De superieure wegligging van de Polo in zijn segment is wat ook mij zo enorm aanspreekt. Het voelt alsof je rijdt in een veel zwaardere en grotere auto dan de andere supermini's. Een maat van me zei dat hij mijn Polo zelfs beter op de weg vindt liggen dan hun Opel Astra. :)

Nou dat is bij deze nogmaals dik bevestigd :grinning:
 
Volkswagen  Polo 9N3 S04 Edition  1.4 16V 80pk 
  • Leuk
Waarderingen: SoloPolo
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!