vwbc :: 2010 Volkswagen polo 6R 1.4 benzine - Starting winter works ...

Terug van Essen Duitsland, de wagen is afgeleverd.
Wie naar essen gaat en pic's heeft mag ze altijd hier posten of mailen
0ovw.jpg

e8ex.jpg

1uxk.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V - 105pk 
ik had er eigenlijk nooit bij stil gestaan dat de wagen zo zou in de smaak vallen, de eerste maal dit jaar op saarbrucken geweest in duitsland daar direct toen beste nieuwkomer 2013 geworden, ook onverwacht, en op een gewone meeting in malmedy stond plots sven schulz aan de wagen , die mijn gegevens vroeg voor essen, dus ik ben natuurlijk wel trots er te mogen staan met mijn wagen dit ga je voor altijd mee dragen dit moment.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V - 105pk 
Verdere veranderingen 2014
- alles wat chrome is van logo's zoals in de gril, kofferklep , inclusief de sier lijstjes in de grillen vergulden, nr plaat houder achter,
- motor ruimte het remdruk systeem , polieren, lakken, bekleden.
- motor onderdelen nog verchromen , en schroeven vergulden.
- nog wat in het interieur veranderen, indien mogelijk op de kopsteunen een logo laten borduren, en verdere details
- het deel van de afdekplaat van de ruitewisserplaat een ledere afdekhoes maken voor op meetings,
- de bevestigings bouten aan de velgen vergulden
- een volledige uitlaatlijn, alleen nog de vraag als er ene van abt komt of van friederichs motorspot of iemand opties ?
- en een kuip uit polyester maken voor de motorruimte nog meer te cleanen aan de zijkanten.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V - 105pk 
vergulden kost altijd geld, maar sinds een tijdje heb ik me zelf het een en het ander aangeschaft , zo kan ik ook chrome logo's vergulden
voorbeeldje van een gril die eerts chrome was en ik nadien heb verguld 'is van een ander project wagen' wat ik nog heb staan
1535439_722536091099031_1789018986_n.jpg


wat de uitlaatlijn betreft ben ik nog wat aant rond zien mss dat men nog wat anders tegen komt , maar voor de moment staan deze twee firma's boven op mijn lijstje
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V - 105pk 
komende week eerste updates die geleverd worden, rns510 , Nieuw voorspoiler lipje , nieuw achter ruiterwisser glasje, en wat deco stuff, dan gaan we zien voor uitlaat lijn, en wat motor ruimte polier en lak werk Big Grin , verder nog aant zoeken naar een rolbeugel zoals ze dat noemen , liefst in alu omdat dit nogal ligt is van gewicht,
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V - 105pk 
inmiddels een adres gekregen van iemand in belgie van in de geburen die nogal goed is met alu lassen en dus ook een rolbeugel zou kunnen maken naar mijn wensen,
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V - 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!