Voorstellen W.W

Dank je :). Persoonlijk wilde ik gaan voor de 17 inch pamplona dark velgen maar die konden niet i.c.m. het r-line pakket. Maar toen zag ik de Sebring velgen bij de dealer en die vond ik er ook erg strak uitzien. Dus ik ben alsnog dik tevreden ;). Enige wat ik mij afvraag is hoe het er optisch uit zal zien en of dit een groot verschil is met de 17 inch velgen. Ik denk dat de 17 er een stuk sportiever uit zullen zien maar zeker weten doe ik dat niet aangezien ik ze nooit live naast elkaar heb kunnen vergelijken
Ik heb de foto’s nog gezien, maar ben benieuwd of dit nu toch de Sebring-velgen zijn? En zo ja zijn dit de 16 inch en welke kleur? Ik zou ze graag ook willen namelijk. 17 inch lijkt me ten koste gaan van het comfort. Alleen welke kleur zijn jouw velgen? Zilver volgens mij niet? Dark grey? Ik vind het juist Mooi dat ze iets donkerder zijn maar niet zwart.
 
Vw  Polo  1.0 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!