Waar dient deze schakelaar voor??

vanmiddag bij het uitstofzuigen van mijn polo kwam ik een schakelaar tegen in de deurspijl aan de bestuurderskant.
De schakelaar wordt verlicht als je een deur opendoet.

Maar wat is de functie eigenlijk? Als ik er op druk gebeurt er -volgens mij- helemaal niets.

Volgens mijn zoon is het de afbeelding van een auto met daarin in een rondje en daaronder golven......

FotoNPDJVVEGD-1.jpg


Scherper wordt ie niet ;)
 
Johan zei:
Soedje, Alleen de interieurbeveiliging, het alarm zal wel afgaan als je hem via de sloten/motorkap opent!

Ja precies dat bedoelde ik, maar was een koekje aan het eten met een hand, dus vandaar dat ik geen zin had om het volledig uit te typen en nam ik toch het risico misschien de zin anders neer te zetten dan ik daadwerkelijk had geplanned!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!