BlackPoloBM
Bekend lid
Inderdaad, ik kan me nu eigenlijk wel opvreten omdat t zo duur was, maar ik ga er niet meer zoveel aan denken. Ik zal maar denken hoe mooi die lampen zijn in tegenstelling tot die stomme H4
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja, die 60 euro maar snel vergeten. Goed zicht, onbetaalbaar. :lol: :lol: :lol:BlackPoloBM zei:Inderdaad, ik kan me nu eigenlijk wel opvreten omdat t zo duur was, maar ik ga er niet meer zoveel aan denken. Ik zal maar denken hoe mooi die lampen zijn in tegenstelling tot die stomme H4
graafie zei:sodeknetter, :shock: :shock: :shock: dat is een behoorlijk groot bedrag wat je ervoor betaald hebt. Zijn ze er lang mee bezig geweest?BlackPoloBM zei:60 Euro
FrankJan zei:Duidelijk verhaal.
Weet jij zo welk model problemen geeft?
Heb een BM van 3 maanden oud..
FlashredBM zei:Hier staat een hele simpele handleiding voor de Seat Ibiza, die technisch voor een groot deel gelijk is aan de Polo. Misschien dat iemand het uit wil proberen op z'n VW?
http://www.seatforum.de/forum/showthread.php?t=172151
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.