Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja, uit de Jodenbreestraat en met een omweg op de Veluwe terechtgekomenZijn er nog meer Amsterdammers??
Je maakt me wel nieuwsgierig, waar ergens op de Veluwe? Woon zelf net buiten Nunspeet, ook op de Veluwe, provincie Gelderland dus.Ja, uit de Jodenbreestraat en met een omweg op de Veluwe terechtgekomen
Dat is pas een omweg hahaJa, uit de Jodenbreestraat en met een omweg op de Veluwe terechtgekomen
Apeldoorn ...Je maakt me wel nieuwsgierig, waar ergens op de Veluwe? Woon zelf net buiten Nunspeet, ook op de Veluwe, provincie Gelderland dus.
Welke wijk woon je? (ik Woensel bij Cath. zkh.)Verhuist naar Eindhoven
Ik ook Woensel. 5min fietsen vanaf Woensel XL, bij het Nederlandplein, daar heb je ook een paar winkels.Welke wijk woon je? (ik Woensel bij Cath. zkh.)
Aha, dat is dan zo'n twintig km hier vandaanApeldoorn ...
Hier nog een uit Woensel. Oorspronkelijk uit Woensel noord (vaartbroek), maar woon op het moment in west bij de Boschdijk.Ik ook Woensel. 5min fietsen vanaf Woensel XL, bij het Nederlandplein, daar heb je ook een paar winkels.
Leuk, 6 minuten hier vandaan.Ik ook Woensel. 5min fietsen vanaf Woensel XL, bij het Nederlandplein, daar heb je ook een paar winkels.
Waar in Vaartbroek? Heb daar ook op een aantal plaatsen gewoond.Hier nog een uit Woensel. Oorspronkelijk uit Woensel noord (vaartbroek), maar woon op het moment in west bij de Boschdijk.
Waar in Vaartbroek? Heb daar ook op een aantal plaatsen gewoond.
Oke, dat is de andere zijde.Ik ben geboren in de Muskaatstraat.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.